Gå til innhold

bolig med mange muligheter

Anbefalte innlegg

Gjest finn.no
Skrevet

Hva betyr det? Jeg mener det betyr at det er mye som må gjøres av oppussing..?

Videoannonse
Annonse
Gjest Grumpy
Skrevet

Tror nok du er inne på noe der ja. "Stort potensiale" er også en variant. Dvs. du kan få en stilig leiliget hvis du bruker noen titusener på renovering og oppussing...

Er man ute etter oppussingsobjekt og vil endre planløsning og sånn er det sikkert interessant, men...

Gjest finn.no
Skrevet

Tror nok du er inne på noe der ja. "Stort potensiale" er også en variant. Dvs. du kan få en stilig leiliget hvis du bruker noen titusener på renovering og oppussing...

Er man ute etter oppussingsobjekt og vil endre planløsning og sånn er det sikkert interessant, men...

Takk for svar. Du ser; mannen min mener dette huset ser SÅ bra ut, mens jeg har mine tvil.. Kjelleren er også uinnredet. Og vi har ikke flere tusen å bruke til oppussing, samt jeg tro ikke vi tjener nok nå til å få lån..

Gjest Grumpy
Skrevet

Takk for svar. Du ser; mannen min mener dette huset ser SÅ bra ut, mens jeg har mine tvil.. Kjelleren er også uinnredet. Og vi har ikke flere tusen å bruke til oppussing, samt jeg tro ikke vi tjener nok nå til å få lån..

Hm...nå tenkte jeg mer generelt...hvis det er et konkret objekt kan man jo sjekke tilstanden på visning...

Gjest finn.no
Skrevet

Hm...nå tenkte jeg mer generelt...hvis det er et konkret objekt kan man jo sjekke tilstanden på visning...

Jeg mente også generelt...:)

Skrevet

Muligheter/potensiale er noen ganger missbrukt som 'trenger satans mye før det blir beboelig', men andre ganger betyr det nettopp det: muligheter. Feks stor kjeller som kan gjøres om til alt muligrart.

Vi kjøpte 'med potensiale'. En rettsak, 3 år, 5000 arbeidstimer og x antall kroner senere begynner det å bli kanske kult, med hobbyrom, ekstra soverom, spillrom, utsikt over oslo fra kjelleren og knall hage.

Om 6 år, 10000 arbeidstimer og enda mere penger til kommer det til å være helt konge, men da er 'muligheter' byttet ut med 'eksklusivt' og vi sitter med en kåk vi bare kunne drømt om når vi kjøpte :)

petter smart
Skrevet

Renta er veldig lav nå, så jeg ville ikke tatt opp store lån dere såvidt klarer å betjene samtidig som dere kjøper et hus som trenger store investeringer for å bli beboelig.

Gjest ikke signatur
Skrevet

Renta er veldig lav nå, så jeg ville ikke tatt opp store lån dere såvidt klarer å betjene samtidig som dere kjøper et hus som trenger store investeringer for å bli beboelig.

Takk for svar, det mener jeg også (men mannen min er altså uenig). Jeg mener vi må vente.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...