Gå til innhold

avlyse besøk på sms?

Anbefalte innlegg

Gjest peggy sue blues
Skrevet

Vi ventet besøk i dag, vel.. helst barna. Kake står i kjøleskapet. Så ringer jeg, og de sier det ikke passer. Hun sendte sms for noen dager siden. Mobilen min bruker jeg ikke nå (ungene har lekt med den og gjemt den..). Så jeg visste ikke at de ikke kom, og ungene ble så skuffet. Bør ikke slike ting sies over telefon? (Det var forresten bursdag; de kunne ikke komme i går. Sist kunne de heller ikke komme den dagen vi holdt selskap.)

Videoannonse
Annonse
Gjest tuskenask
Skrevet

Ta et hint. De er tydeligvis ikke så hyppe på å besøke dere.

Gjest peggy sue blues
Skrevet

Ta et hint. De er tydeligvis ikke så hyppe på å besøke dere.

Så du tror det? Vet at mannen hennes ikke liker oss så godt (jeg kjenner henne fra skolen). Det var faktisk hun som ringte nå; vi har ikke sett hverandre på nesten ett år. Jeg har tidligere ringt, men det passer sjelden. Og de kommer alltid hit, og da ble de hele dagen.. (litt for lenge.) Hadde tenkt å ikke ta kontakt, siden det alltid var jeg som spurte. Men nå virker det som om hun vil treffes. Så får se...

Gjest papirtiger
Skrevet

Tja...i min verden har alle mobilen veldig tilgjengelig. Du burde si til henne at du ikke alltid sjekker mobilen.

Kanskje litt merkelig at hun ikke ringte når hun ikke fikk svar.

Skrevet

Jeg syns det er helt greit å gi sånne beskjeder på sms, men da må man få et svar på at den er mottatt. Hvis ikke, bør man ringe og si fra i tillegg.

Skrevet

I et slikt tilfelle ville jeg ringt, hadde jeg ikke fått svar ville jeg sendt en SMS. Uten tilbakemelding ville jeg ringt på nytt eller på en annen måte forsikret meg om at beskjeden var oppfattet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...