Gjest å være glad Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 En dag for tilbakeblikk og selvransakelse. Med gru går det opp for meg at jeg har glemt å være glad, jeg har glemt å spille musikk, jeg har glemt å danse, jeg har glemt å leke med barna? Jeg er ikke depressiv, og jeg skjønner ikke hvorfor jeg sluttet å være glad? Nå vil jeg finne tilbake til leken og dansen og latteren. Hvordan går det an å glemme?????????????????????????????????????????????? 0 Siter
Gjest lotus7 Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 Hei:-) Det virker som du har innsikt nok til å se det selv,og da er du halveis på vei mot å kunne gjøre noe med det. Det er ikke alltid like lett å finne svarene på hvorfor ting blir som de gjør. Men jeg har tro på at selvinnsikt er halve kunsten i å lære seg den på nytt,og finne veien til gleden tilbake. Lykke til,håper du finner ut av det. 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 det går an å glemme .. hvis det er noe som har krevet for mye av deg, eller noen som ikke har villet at du skulle få utfolde deg. Lykke til med å finne tilbake.... Det er LOV å være glad. ps. jeg vet hva du prater om! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.