Gå til innhold

Nattens dumme spørsmål...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Grumpy
Skrevet

Det høyre øyet. Dra litt i den så kjenner du det ;)

Skrevet

Det kjennes i det minste sånn ut. *urk* Tåler ikke å komme borti den.

Skrevet

Det høyre øyet. Dra litt i den så kjenner du det ;)

Da er nok du og jeg forskjellige, og hadde jeg vært deg ville jeg gått til legen med den rare anatomien din.

Det går ikke an å dra i navlen min i det hele tatt faktisk.

Skrevet

Det kjennes i det minste sånn ut. *urk* Tåler ikke å komme borti den.

Ikkesant navlen er ekkel?!

Gjest Grumpy
Skrevet

Da er nok du og jeg forskjellige, og hadde jeg vært deg ville jeg gått til legen med den rare anatomien din.

Det går ikke an å dra i navlen min i det hele tatt faktisk.

menn har som kjent mer å dra i enn jenter ;)

Men saklig: den har jo en funksjon før du blir født, men hva som skjer med den næringskanalen etterpå vet jeg faktisk ikke, mulig det gror igjen og blir vanlig kroppsvev utav det...

Skrevet

menn har som kjent mer å dra i enn jenter ;)

Men saklig: den har jo en funksjon før du blir født, men hva som skjer med den næringskanalen etterpå vet jeg faktisk ikke, mulig det gror igjen og blir vanlig kroppsvev utav det...

Okei, så jeg er ikke så dum som ikke vet dette da...

Gjest Grumpy
Skrevet

Okei, så jeg er ikke så dum som ikke vet dette da...

Vel, i følge Morsk er jeg ikke oppegående en gang så jeg håper de fleste andre vet det hehe. Har aldri tenkt over det faktisk. Bare fornøyd hvis den ikke er full av lo :)

Pappa Bjørn
Skrevet

Jeg tror det sitter en liten fyr på andre siden å holder den. Det er den samme jævelen som gir deg instruksjoner om hva du skal si i fylla.

Skrevet

Jeg tror det sitter en liten fyr på andre siden å holder den. Det er den samme jævelen som gir deg instruksjoner om hva du skal si i fylla.

hehe...

Gjest lille rosinen
Skrevet

Ikkesant navlen er ekkel?!

Næh! Helt naturlig jo! Har jo vært der bestandig... Men har hørt om andre også som ikke tåler navler. Vi er forskjellige!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...