Gjest Grumpy Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 Det høyre øyet. Dra litt i den så kjenner du det 0 Siter
nanna Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 Det kjennes i det minste sånn ut. *urk* Tåler ikke å komme borti den. 0 Siter
Åsemor Skrevet 7. august 2004 Forfatter Skrevet 7. august 2004 Det høyre øyet. Dra litt i den så kjenner du det Da er nok du og jeg forskjellige, og hadde jeg vært deg ville jeg gått til legen med den rare anatomien din. Det går ikke an å dra i navlen min i det hele tatt faktisk. 0 Siter
Åsemor Skrevet 7. august 2004 Forfatter Skrevet 7. august 2004 Det kjennes i det minste sånn ut. *urk* Tåler ikke å komme borti den. Ikkesant navlen er ekkel?! 0 Siter
Gjest Grumpy Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 Da er nok du og jeg forskjellige, og hadde jeg vært deg ville jeg gått til legen med den rare anatomien din. Det går ikke an å dra i navlen min i det hele tatt faktisk. menn har som kjent mer å dra i enn jenter Men saklig: den har jo en funksjon før du blir født, men hva som skjer med den næringskanalen etterpå vet jeg faktisk ikke, mulig det gror igjen og blir vanlig kroppsvev utav det... 0 Siter
Åsemor Skrevet 7. august 2004 Forfatter Skrevet 7. august 2004 menn har som kjent mer å dra i enn jenter Men saklig: den har jo en funksjon før du blir født, men hva som skjer med den næringskanalen etterpå vet jeg faktisk ikke, mulig det gror igjen og blir vanlig kroppsvev utav det... Okei, så jeg er ikke så dum som ikke vet dette da... 0 Siter
Gjest Grumpy Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 Okei, så jeg er ikke så dum som ikke vet dette da... Vel, i følge Morsk er jeg ikke oppegående en gang så jeg håper de fleste andre vet det hehe. Har aldri tenkt over det faktisk. Bare fornøyd hvis den ikke er full av lo 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 Det kjennes slik ut men jeg aner ikke svaret ) 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Jeg tror det sitter en liten fyr på andre siden å holder den. Det er den samme jævelen som gir deg instruksjoner om hva du skal si i fylla. 0 Siter
Gjest zuuul Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Jeg tror det sitter en liten fyr på andre siden å holder den. Det er den samme jævelen som gir deg instruksjoner om hva du skal si i fylla. hehe... 0 Siter
Gjest lille rosinen Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Ikkesant navlen er ekkel?! Næh! Helt naturlig jo! Har jo vært der bestandig... Men har hørt om andre også som ikke tåler navler. Vi er forskjellige! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.