Gjest kvitsymra Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 Fakerten hvor artig å se Amy nå. Hun har vært sååååå høy på pæra og til tider slem og har mistet en etter en av vennene sine. Kjekt at spillet endret seg! Charla har utnyttet Dave, ingen tvil om det. Fra å kalle han en "beste venn" til å regelrett vise at hun egentlig ikke liker han. Men Dave taper på å krype og å prøve å være venner med alle. Et enketl bytte å utnytte rett. Er det flere her ute som digger PH? mvh 0 Siter
Gjest paradise-fan Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 Jepp, jeg gjør. Selv om jeg vet utfallet må jeg følge med og se spillet. Liker at Amy lider nå, hun har virkelig vært en heks og høy på pæra. Da de "gamle" kom inn igjen tok hun helt av og viste virkelig sitt sanne jeg. Så hun fortjener å lide litt nå. Dave er jo ganske blåøyd som ikke har gjennomskuet Charla, men kjærlighet gjør vel blind? Jeg tror forresten at Charla er lesbisk og forelsket i hun allierte (husker ikke navnet). 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 Det er den verste realityserien jeg har sett. Likevel må jeg se på skvipet. Forresten så liker jeg ikke Dave, han virker som en snik. Og Charla er sleip.... 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 Jepp, jeg gjør. Selv om jeg vet utfallet må jeg følge med og se spillet. Liker at Amy lider nå, hun har virkelig vært en heks og høy på pæra. Da de "gamle" kom inn igjen tok hun helt av og viste virkelig sitt sanne jeg. Så hun fortjener å lide litt nå. Dave er jo ganske blåøyd som ikke har gjennomskuet Charla, men kjærlighet gjør vel blind? Jeg tror forresten at Charla er lesbisk og forelsket i hun allierte (husker ikke navnet). Tara? 0 Siter
Gjest paradise-fan Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 Det er den verste realityserien jeg har sett. Likevel må jeg se på skvipet. Forresten så liker jeg ikke Dave, han virker som en snik. Og Charla er sleip.... Jeg liker heller ikke Dave, og Charla er sleip. Men hun spiller spillet, hun lar seg ikke rive med av følelser og sånt. Hun er der for å vinne, ikke som Amy som griner og erklærer at hun ikke vil sende ut noen av sine venner, da går heller hun ut. Dumt - de er vel der for å vinne, og det er det Amy ikke tåler - at Charla spiller. 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 Ja, Tara. Det har jeg faktisk ikke tenkt på men når du sier det, tror jeg du har rett. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 Hvem av guttene ble stemt ut? Tom og Beau 0 Siter
nanna Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 Jeg klarer ikke slutte å se på det! *gremmes* Men Amy er helt forferdelig, jeg fatter ikke at det går an å oppføre seg så komplett idiotisk og harry som hun gjør. Keith og Charla er mine vinnerfavoritter. 0 Siter
cec5 Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Eh, ja... Vi er helt hekta *rødme*. Vet at Keith og Charla vinner. Hihi der ødela jeg spenninga for dere;-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Eh, ja... Vi er helt hekta *rødme*. Vet at Keith og Charla vinner. Hihi der ødela jeg spenninga for dere;-) Din dumming. Jeg visste det ikke og ville ikke vite det heller ( 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Eh, ja... Vi er helt hekta *rødme*. Vet at Keith og Charla vinner. Hihi der ødela jeg spenninga for dere;-) Wow..du må virkelig ha lite sosial intelligens. 0 Siter
Gjest maiklive Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 wæææææ!! fikk ikke sett:(/ men pytt pytt får med meg serien i reprise i dag.... Så kos å høre at Amy lider litt:O) smiler stort... E superdupertrøtt etter en uke på fjellet, men mååå få med meg reprisen. 0 Siter
nanna Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Eh, ja... Vi er helt hekta *rødme*. Vet at Keith og Charla vinner. Hihi der ødela jeg spenninga for dere;-) Du er usannsynlig teit, vet du det? FY faen så barnslig! 0 Siter
Amos73 Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 Eh, ja... Vi er helt hekta *rødme*. Vet at Keith og Charla vinner. Hihi der ødela jeg spenninga for dere;-) Det stemmer ikke med det jeg har hørt, så jeg tror kanskje dere kan ta cec5 med en klype salt *sier ikke hva jeg har hørt* 0 Siter
Lurveline Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 Det stemmer ikke med det jeg har hørt, så jeg tror kanskje dere kan ta cec5 med en klype salt *sier ikke hva jeg har hørt* Les her da: http://www.small.to/article.php/2003100215553147 0 Siter
Gjest maiklive Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 Eh, ja... Vi er helt hekta *rødme*. Vet at Keith og Charla vinner. Hihi der ødela jeg spenninga for dere;-) kan du sende mer info på mail til meg? kjempenyrsgjerring:O) [email protected] 0 Siter
Gjest Smart det ja Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 kan du sende mer info på mail til meg? kjempenyrsgjerring:O) [email protected] Kempesmart å gå ut med fullt navn her ja. *rister på hodet* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.