Gjest bjs Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Jeg er drit lei Windows og vil prøve Linux. Hvilken versjon skal jeg velge? Kan ingenting om Linux... 0 Siter
citoyen Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 Jeg anbefaler Fedora Core 2. Den har veldig enkel installasjon, og kommer som standard med et valg mellom vinduhåndtererne Gnome og KDE, som begge fungerer mye på samme måte som Windows, i alle fall på overflaten. Trenger du hjelp er IRC et fint medium, f.eks kanalene #linux.no og #fedora.no på DALnet. 0 Siter
Gjest bjs Skrevet 10. august 2004 Skrevet 10. august 2004 Jeg anbefaler Fedora Core 2. Den har veldig enkel installasjon, og kommer som standard med et valg mellom vinduhåndtererne Gnome og KDE, som begge fungerer mye på samme måte som Windows, i alle fall på overflaten. Trenger du hjelp er IRC et fint medium, f.eks kanalene #linux.no og #fedora.no på DALnet. Takk for tipset! Laster ned nå :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.