Gå til innhold

Hjelp! Skal møte en fra internett...

Anbefalte innlegg

Gjest Nettflørt...
Skrevet

Jeg har truffet en kar fra et chattested på internett som jeg skal treffe. Vi har mailet i underkant av en uke...laaaange mailer og han har åpenet seg veldig og virker både sympatisk og snill. Men, han er allerede veldig betatt av meg og klarer ikke å tenke på noe annet, og har forelsket seg i bildet jeg har sendt av meg til han. :-/ Er ikke det litt unormal oppførsel etter så kort tid? Er så redd jeg skal møte en som ikke er den han gir seg ut for å være...synes bare det blir litt mye av det gode, og er redd alt bare er oppspinn. Jeg føler vi har en kjemi som jeg ikke har erfart med andre så raskt overhode, så derfor tenkte jeg å være tøff å treffe han. Bare et uforpliktende møte i en park eller noe. Er jeg hysterisk som tenker på om han kan ha skjult agenda osv? Han er 33 og jeg 29. Har dere andre noen erfaringer fra slike møter? Håper på svar!

Videoannonse
Annonse
Gjest er han desp?
Skrevet

Sannsynligvis har han ikke noen skjult agenda. Det er veldig fort gjort å forelske seg på internett, men det å møtes i virkeligheten er noe helt annet. Å chatte sier ikke noe om hverken kroppsspråk eller utstråling og andre ting som teller. Har dere snakket sammen i telefonen? Stemmen har også mye å si.

Det er klart det kan bli full klaff men det kan også bli en mega nedtur, spesielt for han som allerede har dannet seg et bilde av deg som han til og med har forelsket seg i.

Skrevet

Det er jo bare å møte han. Klikker det, så klikker det, går det rævva.. ja.. så vet du det iallefall, og slipper å sitte hjemme og kanskje forelske deg enda mer.

Men for all del, møt han på et offentlig sted, sånn i tilfelle han skulle vise seg å være en psycho av no slag.

Gjest Transito
Skrevet

Som noen andre her skrev; det er fort gjort å forelske seg på internett. Du bli den personen han har drømt om. Du har sikkert noen av de egenskapene han ser etter, og jeg regner med du ser bra ut siden bildet hjalp veldig :o) Men - siden det kun har gått så kort tid kan det være at han kun har en drømmeforestilling om hvordan du er, og at han kommer fort ned på jorda når dere treffes. Jeg tror det er sunt av deg å være litt skeptisk. Men for all del, this could be -it-. :o)

Skrevet

Som en annen her også sier, sørg for at dere møtes på et offentlig sted (f.eks. en cafe/restaurant, et torg osv.), slik at du er trygg og kan komme deg vekk, hvis han ikke er den han utgir seg for.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Dere burde møtes på Sara kafe i Oslo. Et sted jeg har forholdsvis god erfaring med når det gjelder nettfolk.

Skrevet

Mailet i bare en uke og fyren er helt besatt av deg?? Da ville iallefall jeg vært skeptisk. Har du sett bilde av han? Uansett har jeg et (sleipt) forslag: Avtal å møtes et sted med mye folk. Møt opp noen min etter han. Se han an. Hvis du ikke liker det du ser, går du bare. Ops, noe kom iveien, du kunne ikke treffe han likevel. Ops nei det passer ikke å treffes. Avslutt kontakten.

Gjest Mr Papp
Skrevet

Mailet i bare en uke og fyren er helt besatt av deg?? Da ville iallefall jeg vært skeptisk. Har du sett bilde av han? Uansett har jeg et (sleipt) forslag: Avtal å møtes et sted med mye folk. Møt opp noen min etter han. Se han an. Hvis du ikke liker det du ser, går du bare. Ops, noe kom iveien, du kunne ikke treffe han likevel. Ops nei det passer ikke å treffes. Avslutt kontakten.

Nahh... Fy.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...