Dorthe Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Hva gjør man en slik dag når alle er på stranda og byen koker av varme. Misforstå meg ikke, jeg klager ikke på varmen men jeg kjeder meg. Bøker er kjedelige for øyeblikket og tv er lik null. 0 Siter
Spenning Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Gå entur i skogen, nyt skyggen, bad alene i et lite tjern.... 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. august 2004 Forfatter Skrevet 8. august 2004 Gå entur i skogen, nyt skyggen, bad alene i et lite tjern.... Bortsett fra å nyte skyggen er resten uaktuelt ) 0 Siter
Gjest bjelke Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Bortsett fra å nyte skyggen er resten uaktuelt ) Dra til kiosken og kjøp en diger is, noen blader og annet snadder? :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. august 2004 Forfatter Skrevet 8. august 2004 Dra til kiosken og kjøp en diger is, noen blader og annet snadder? :-) Det var en god ide. Får ta en tur på 7/11 0 Siter
Gjest bjelke Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Det var en god ide. Får ta en tur på 7/11 Yoghurtisen der er jo snask, da. :-) God tur i finværet! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.