Gå til innhold

Gamle dolere!

Anbefalte innlegg

Gjest gammel dol
Skrevet

Før var det treff i en villa som jeg tror var hvit. Der hadde vi treff. Jeg skal arrangere en bursdag for familien, og tenkte at denne villaen hadde vært perfekt. Men nå husker jeg ikke hva den heter. Noen som kan hjelpe meg?

Videoannonse
Annonse
ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg vet selvfølgelig kke noe om hva gamle dol'ere bedrev tiden sin med, men etter beskrivelsen å dømme høres det ut som om du snakker om Trosterud Villaen.

Gjest gammel dol
Skrevet

Jeg vet selvfølgelig kke noe om hva gamle dol'ere bedrev tiden sin med, men etter beskrivelsen å dømme høres det ut som om du snakker om Trosterud Villaen.

Er det noen som vet om andre steder der man kan arrangere fester? Behøver ikke være så stort..Men..

Noen som har ideer, dette må være i Oslo.

Skrevet

Ha ha.Kan ikke finnes mange hvite villaer hvis du fant det ut av _den_ beskrivelsen nei.

Den tror jeg du må dra lengre ut på landet med.;o)

Gjest drue pike
Skrevet

Ha ha.Kan ikke finnes mange hvite villaer hvis du fant det ut av _den_ beskrivelsen nei.

Den tror jeg du må dra lengre ut på landet med.;o)

NÅ SKJØNTE JEG DEN OG

Gjest Grumpy
Skrevet

NÅ SKJØNTE JEG DEN OG

Gratulerer. Du har vunnet en is.

Skrevet

Gratulerer. Du har vunnet en is.

He he... en pen-is.

*Morsom i dag*

ShitDiddelyDo
Skrevet

He he... en pen-is.

*Morsom i dag*

Jeg har en sånn!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg også,til låns.

Det er digg med diverse sauser, banen og krem.

Skrevet

Det er digg med diverse sauser, banen og krem.

Banansplit,det er digg det:o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Banansplit,det er digg det:o)

Det er det. Og det skal jeg spise nu!

Skrevet

Det er det. Og det skal jeg spise nu!

Heldiggris.Kos deg da:o)

Skrevet

Er det noen som vet om andre steder der man kan arrangere fester? Behøver ikke være så stort..Men..

Noen som har ideer, dette må være i Oslo.

De ulike bydelene kan ha lokaler til utleie. Det samme med frivillighetssentraler, idrettslag og skoler. Vet ikke om noen konkret oversikt, men du får ringe litt rundt. Bydel Hellerud (nå Alna) hadde tidligere flere lokaler enn bare Trosterudvillaen, bl.a. Tveten Gård, men også andre. Turistforeningen er også verdt et forsøk. Firmaer og offentlige etater kan også ha noe (f.eks. kantiner)

http://www.aktivioslo.no/hytter.html

http://www.arbeidstreningsbedriften.oslo.kommune.no/default.asp?page=/Seksjon-KANTINE&Id=83679

http://www.oslo.kommune.no/

Gjest eldgammel doler
Skrevet

Ja, husker du, SDD, den DOL samlingen i Trosterud villaen. Gøy det :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...