amber sun Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Var langt oppi gokk på ei fjellhytte sist uke, og den parabolen som skulle være der virka ikke... he he - dermed bare _må_ jeg vite hva som skjedde i sist episode av Judging Amy. Det sluttet så dramatisk forrige gang, med Gillian som fikk hjertestans etter keisersnitt. Hva skjedde sist tirsdag? Evig takknemlig om noen gidder å oppdatere meg... *smiler pent* 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Gillian våknet av koma. Judging Amy har fått ny jobb i strafferetten. Tror babyen er ok. 0 Siter
amber sun Skrevet 8. august 2004 Forfatter Skrevet 8. august 2004 Gillian våknet av koma. Judging Amy har fått ny jobb i strafferetten. Tror babyen er ok. Takk, Dorthe! Var ikke Gillian død, altså? Så bra det "bare" var koma...jeg var sikker på at hun var død etter sist episode. Ville blitt rart uten henne... Da gleder jeg meg til tirsdagens episode. I mellomtiden skal jeg ut og nyte sommervarmen som endelig er her. 30 grader i skyggen, jeg koooser meg. 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Takk, Dorthe! Var ikke Gillian død, altså? Så bra det "bare" var koma...jeg var sikker på at hun var død etter sist episode. Ville blitt rart uten henne... Da gleder jeg meg til tirsdagens episode. I mellomtiden skal jeg ut og nyte sommervarmen som endelig er her. 30 grader i skyggen, jeg koooser meg. Og jeg venter på Laguna som skal hjelpe meg å pakke ut og etterpå skal jeg se Passion of Christ på X-box. Har slappet av i hele dag i skyggen og hatt det litt kjedelig men mest deilig ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.