Gå til innhold

Hjelp - blir jeg syk?

Anbefalte innlegg

Gjest Pricilla
Skrevet

i går bada jeg, og frøys hele tiden mens jeg bada, så ble ikke så lenge i vannet.. litt for lenge tror jeg. I sta frøys jeg skikkelig og lå i sofaen med pledd, genser, raggsokker og ullpledd. Så blir jge varm, så kald... Er sinnsykt varm ute og derfor også i leiligheten. snørra og øyne renner, hodepine, tett i trynet. Er bare blank snørr, ikke så ille... Men er dette starten på en forkjølelse eller er det borte i morra? Hva tror dere? Hva bør jeg i så fall få i meg for å forhindre at det vedvarer?

*snufs*

Lips1365380508
Skrevet

Spis solhatt tabletter, appelsiner, drikk te me honning eller sitron. ;) ta eventuelt en parasett. Hvis du får feber i kveld, ta på deg masse klær, slik at du svetter veldig mye, også skifter du etter en stund, da vil feberen gå ned.

God bedring;)

Gjest medisiner snart
Skrevet

Spis solhatt tabletter, appelsiner, drikk te me honning eller sitron. ;) ta eventuelt en parasett. Hvis du får feber i kveld, ta på deg masse klær, slik at du svetter veldig mye, også skifter du etter en stund, da vil feberen gå ned.

God bedring;)

Det der med å ta på seg masse klær når en har feber, er helt borti veggene. Det går ikke an å svette bort feberen! En skal tvertimot kle av seg mest mulig når en er febersyk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...