Gjest Pricilla Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 i går bada jeg, og frøys hele tiden mens jeg bada, så ble ikke så lenge i vannet.. litt for lenge tror jeg. I sta frøys jeg skikkelig og lå i sofaen med pledd, genser, raggsokker og ullpledd. Så blir jge varm, så kald... Er sinnsykt varm ute og derfor også i leiligheten. snørra og øyne renner, hodepine, tett i trynet. Er bare blank snørr, ikke så ille... Men er dette starten på en forkjølelse eller er det borte i morra? Hva tror dere? Hva bør jeg i så fall få i meg for å forhindre at det vedvarer? *snufs* 0 Siter
Lurveline Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Du er sikker på at det ikke er allergi da? 0 Siter
Lips1365380508 Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Spis solhatt tabletter, appelsiner, drikk te me honning eller sitron. ta eventuelt en parasett. Hvis du får feber i kveld, ta på deg masse klær, slik at du svetter veldig mye, også skifter du etter en stund, da vil feberen gå ned. God bedring;) 0 Siter
Gjest medisiner snart Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 Spis solhatt tabletter, appelsiner, drikk te me honning eller sitron. ta eventuelt en parasett. Hvis du får feber i kveld, ta på deg masse klær, slik at du svetter veldig mye, også skifter du etter en stund, da vil feberen gå ned. God bedring;) Det der med å ta på seg masse klær når en har feber, er helt borti veggene. Det går ikke an å svette bort feberen! En skal tvertimot kle av seg mest mulig når en er febersyk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.