Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

vil/skal du se riding in cars with boys med drew barrymore eller kiss the girls med morgan freeman? hvem bør jeg se! vanskelig valg... og hvis du vil foretrekke en av filmene, gjerne si hvem andre filmer du også liker så jeg får en ide om vi har like smak når det gjelder film :)

Videoannonse
Annonse
Gjest trønderen
Skrevet

Jeg liker best Mennene i mitt liv.Skal se kiss the girl og ta opp Mennene i mitt liv

Gjest Grumpy
Skrevet

Kiss the girls, helt klart. Sikkert ikke av de beste thrillerne men foretrekkes fremfor furtetrynet til Drew Barrymore any day. Dessuten slipper jeg reklameavbrudd hvert kvarter på TV2...

Skrevet

Kiss The Girls!

hvorfor? og hvem filmer liker du ellers?

Skrevet

Kiss the girls, helt klart. Sikkert ikke av de beste thrillerne men foretrekkes fremfor furtetrynet til Drew Barrymore any day. Dessuten slipper jeg reklameavbrudd hvert kvarter på TV2...

hmm jeg har sett litt av den med drew og syns den var helt ok.. sett kiss the girls?

Gjest Grumpy
Skrevet

hmm jeg har sett litt av den med drew og syns den var helt ok.. sett kiss the girls?

Nei har ikke sett den, men liker sjangeren og kjenner såvidt til historien, derfor vil jeg se den i dag. Og som sagt så har jeg ikke helt sansen for Drew :)

Gjest Sugerar
Skrevet

hvorfor? og hvem filmer liker du ellers?

Det er en knallbra thriller. Drew B.-filmen er også bra, men den er en langtekkelig dramafilm, som grenser mot det kjedelige. Thrillere er filmer som står mitt hjerte nærmest :-)

Gjest hakkebakkebjørnen
Skrevet

Jeg har så mange andre bra filmkanaler å velge mellom at jeg ikke skal se noen av dem.

Men om jeg måtte velge mellom de to ville jeg sett Kiss det girls. Morgan Freeman er en favoritt.

Skrevet

ok, da blir det kiss the girls! får vel innrømme at thrilleren frister litt mer enn en langtekkelig drama, får bare håpe det er sant ;) takk for alle svar!

Skrevet

Konklusjonen etter å ha sett Kiss the girls er forresten at boka er bedre enn filmen. Men slik er det vel nesten alltid uten unntak.

Men det var ingen dårlig film, dog.

Gjest Grumpy
Skrevet

Konklusjonen etter å ha sett Kiss the girls er forresten at boka er bedre enn filmen. Men slik er det vel nesten alltid uten unntak.

Men det var ingen dårlig film, dog.

Bedre enn fryktet. Det som irriterer meg nå er at jeg ikke husker om jeg har sett filmen før, eller lest boka :) Eller begge deler.

Vil du anbefale James Patterson sånn generelt?

Skrevet

Jeg har så mange andre bra filmkanaler å velge mellom at jeg ikke skal se noen av dem.

Men om jeg måtte velge mellom de to ville jeg sett Kiss det girls. Morgan Freeman er en favoritt.

Absolutt enig! Så Kiss the Girl og Freeman innfridde.

Gjest har ikke tv3
Skrevet

Hva så du? Har sett den med Morgan Freeman før; spennende!

Gjest har ikke tv3
Skrevet

Hva så du? Har sett den med Morgan Freeman før; spennende!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...