Gå til innhold

Prolaps


Gjest Thp

Anbefalte innlegg

Jeg har skjev ryggrad( skoleose), og midtsillet skiveprolaps i korsryggen.

Kan jeg gå til kiropraktor og få dekket utgiftene? Jeg er student, og har ikke råd til behandlig. Er det andre alternativer???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Knut-Erik Ånensen, almenlege

Til Thp ang prolaps

Ved akutte eller truende prolapser i rygg pleier vi ikke å anbefale kiropraktikk. Fysioterapi er nok riktigere, billigst er nok turgåing i terreng med godt fottøy! Andre foretrekker forsiktig svømming eller sykling.

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen Knut-Erik Ånensen, almenlege

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Thp ang prolaps

Ved akutte eller truende prolapser i rygg pleier vi ikke å anbefale kiropraktikk. Fysioterapi er nok riktigere, billigst er nok turgåing i terreng med godt fottøy! Andre foretrekker forsiktig svømming eller sykling.

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen Knut-Erik Ånensen, almenlege

Det er ikke en akutt prolaps jeg har, men en som har utviklest seg sammen med den skjeve ryggraden.

Jeg har gått en del til kiropraktor og det hjelper veldig bra, jeg blir bla kvitt smerter og stivhet, men det er økonomien det står på. Har jeg i det hele tatt noen sjans til å få dekket noe????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...