Gjest Monj Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Skriver her fordi jeg lurer på hva slags skrivebord jeg skal kjøpe. Det må være plass til pc, og uttrekkbart tastaurbord. Helst i lyst tre. Gjerne med skuffer. Benkeplaten vil jeg skal være ganske lang, så det går an å også bruke det til lesebord, og plass til litt skrot på, ikke bare pc'n. Vil at det skal se enkelt og rent ut, ikke masse dilldall og hyller over. Ideer fra dolere ? 0 Siter
red Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Det store problemet med slikt er at det er stort sett overpriset dritt. Jeg var i hauger av butikker før jeg skjønte at jeg bare måtte bite i det sure eplet og lage det slik jeg ville selv. Men du er ikke meg, ta en titt på de lokale møbelforetningene og se om noe av det de har å tillby er det du leter etter Dårlig råd men. Men men 0 Siter
Gjest togli Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Anbefaler deg å kjøpe PC-bord der skjermen settes litt lavere enn bordhøyden ellers. Det er mye bedre for nakken å se litt ned på skjermen! 0 Siter
Gjest Monj Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Det store problemet med slikt er at det er stort sett overpriset dritt. Jeg var i hauger av butikker før jeg skjønte at jeg bare måtte bite i det sure eplet og lage det slik jeg ville selv. Men du er ikke meg, ta en titt på de lokale møbelforetningene og se om noe av det de har å tillby er det du leter etter Dårlig råd men. Men men Har vært innom ikea og på nettet, men ikke funnet det som passer. Bygger du på bestilling? 0 Siter
Gjest Monj Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Anbefaler deg å kjøpe PC-bord der skjermen settes litt lavere enn bordhøyden ellers. Det er mye bedre for nakken å se litt ned på skjermen! Det skal jeg se etter! Men hvor..? 0 Siter
Gemini Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Har du sett på bord du kan "snekre" sjøl på Ikea? Evt. noe fra "Work Ikea" - kontormøbel-katalogen deres. Men det med å "snekre" mener jeg ikke helt bokstavlig å snekre, bare sette sammen løsninger med bordplate av den størrelsen du ønsker, valgfrie ben, en skuffekommode på hjul, og tastaturhylle som fåes kjøpt separat skrues fast under bordplata. Sånt er det jo mulig å få til på Ikea vet jeg. Har du ellers vært innom Skeidar, Bohus, Møbelringen, Bolia, Fagmøbel-kjeden osv? 0 Siter
red Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 Har vært innom ikea og på nettet, men ikke funnet det som passer. Bygger du på bestilling? "Har vært innom ikea og på nettet, men ikke funnet det som passer." Nettopp, der ser du problemet "Bygger du på bestilling? " Det hadde nok blitt et mega underskuddsprosjekt for meg Jeg er perfeksjonist nok når jeg lager noe til meg selv, tør knapt tenke på hvor langt jeg hadde gjort det om det skulle vært for noen andre 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 Det skal jeg se etter! Men hvor..? IKEA, Skeidar og ellers all slags møbelbutikker... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.