Gjest serieimport Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Tvilsomt - men mange menn kan og gjør det! http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article843874.ece 0 Siter
Gjest Afroditequeen Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Ja, jeg har gitt opp menn for lenge siden, orker ikke tanken på å ha sex med en mann lenger, menn er mer dyr enn mennesker, kvinner har tydeligere menneskelige tendenser, det gjelder da fantasi og følelser som er det typiske for arten menneske, noe som menn mangler eller har lite av. 0 Siter
G-bo Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Ja, jeg har gitt opp menn for lenge siden, orker ikke tanken på å ha sex med en mann lenger, menn er mer dyr enn mennesker, kvinner har tydeligere menneskelige tendenser, det gjelder da fantasi og følelser som er det typiske for arten menneske, noe som menn mangler eller har lite av. Bør nok gå litt i deg selv du tror jeg..., som tydligvis bare ender opp med "tullinger"..., kanskje på tide å gjøre noe med egne valg???, kanskje være litt mer kritisk til egne vurderinger..??? 0 Siter
Gjest meti Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Mange menn tenker med feilt hode..desverre.. og bergenske menn er selvsagt de værste av dem alle...(jmf. tidligere tråd om bergensere) 0 Siter
Gjest serieimport Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Bør nok gå litt i deg selv du tror jeg..., som tydligvis bare ender opp med "tullinger"..., kanskje på tide å gjøre noe med egne valg???, kanskje være litt mer kritisk til egne vurderinger..??? Menn har skuffet meg også, og sjokkert meg. Etter at grensene mot russland ble åpnet og de russiske prostituerte kom hit i hopetall mistet jeg troen på menn. Menn jeg hadde respektert, sett opp til, vært venner med, familiefedre, samfunnstopper, unge gutter, de kjøpte seg sex og begrunnet det med at de drev veldedighet. Noen skyldte på oss norske kvinner som ikke ville ha sex med dem. DA gikk det opp for meg at uansett hvor normal og saklig en samtale med en mann kan fortone seg for meg, så ser denne mannen meg bare som et hull og sexobjekt. Nei, jeg liker ikke lenger menn, jeg stoler ikke på en eneste mann lenger. De er styrt av pikken og sine syke sexlyster. De tror de kan eie kvinner og ta seg til rette som de selv vil. Jeg tror ikke det var Guds mening at vi skulle leve sammen i ekteskap eller andre skap. Er det rart kvinner spiser all slags lykkepiller, kvinner må jo det for å holde ut med å dele livet sitt med en mann. 0 Siter
Gjest slik er det Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Menn har skuffet meg også, og sjokkert meg. Etter at grensene mot russland ble åpnet og de russiske prostituerte kom hit i hopetall mistet jeg troen på menn. Menn jeg hadde respektert, sett opp til, vært venner med, familiefedre, samfunnstopper, unge gutter, de kjøpte seg sex og begrunnet det med at de drev veldedighet. Noen skyldte på oss norske kvinner som ikke ville ha sex med dem. DA gikk det opp for meg at uansett hvor normal og saklig en samtale med en mann kan fortone seg for meg, så ser denne mannen meg bare som et hull og sexobjekt. Nei, jeg liker ikke lenger menn, jeg stoler ikke på en eneste mann lenger. De er styrt av pikken og sine syke sexlyster. De tror de kan eie kvinner og ta seg til rette som de selv vil. Jeg tror ikke det var Guds mening at vi skulle leve sammen i ekteskap eller andre skap. Er det rart kvinner spiser all slags lykkepiller, kvinner må jo det for å holde ut med å dele livet sitt med en mann. "DA gikk det opp for meg at uansett hvor normal og saklig en samtale med en mann kan fortone seg for meg, så ser denne mannen meg bare som et hull og sexobjekt." ..OG etter at vi er blitt mødre, er ikke hullet godt nok lenger, da vil de over til analen, og hvis vi nekter går de ut og kjøper seg sex. 0 Siter
Gemini Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 "DA gikk det opp for meg at uansett hvor normal og saklig en samtale med en mann kan fortone seg for meg, så ser denne mannen meg bare som et hull og sexobjekt." ..OG etter at vi er blitt mødre, er ikke hullet godt nok lenger, da vil de over til analen, og hvis vi nekter går de ut og kjøper seg sex. Jada, alle menn er drittsekker og alle kvinner har glorie og er perfekte... *ler* 0 Siter
Tinúviel Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 Nei vi kunne ikke det, og vi forstår vel ikke helt hva det er som får menn til å misbruke og skjende kvinner på denne måten. Noen ganger synes jeg det blir å kaste sten i glasshus å kritisere islamske menn for å undertrykke sine kvinner. Dette er et samfunnsproblem, og det er greit at Jern-Erna tar tak i det! Men vil menns holdninger forandre seg...? 0 Siter
petter smart Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 Nei vi kunne ikke det, og vi forstår vel ikke helt hva det er som får menn til å misbruke og skjende kvinner på denne måten. Noen ganger synes jeg det blir å kaste sten i glasshus å kritisere islamske menn for å undertrykke sine kvinner. Dette er et samfunnsproblem, og det er greit at Jern-Erna tar tak i det! Men vil menns holdninger forandre seg...? I 2002 inngikk 1852 kvinner og 3514 menn ekteskap med en person med et annet statsborgerskap enn norsk. I disse tallene ligger også ekteskap med svensker/dansker, personer med norsk statsborgerskap som gifter seg med person fra sitt opprinnelsesland og ekteskap basert på kjærlighet. Med andre ord er ikke dette noe stort problem. Det er heller ikke slik at det kun er menn som henter seg partnere fra utlandet. Slik at å sammenligne dette med islams systematiske undertrykkelse av kvinner blir i beste fall naivt. 0 Siter
petter smart Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 Menn har skuffet meg også, og sjokkert meg. Etter at grensene mot russland ble åpnet og de russiske prostituerte kom hit i hopetall mistet jeg troen på menn. Menn jeg hadde respektert, sett opp til, vært venner med, familiefedre, samfunnstopper, unge gutter, de kjøpte seg sex og begrunnet det med at de drev veldedighet. Noen skyldte på oss norske kvinner som ikke ville ha sex med dem. DA gikk det opp for meg at uansett hvor normal og saklig en samtale med en mann kan fortone seg for meg, så ser denne mannen meg bare som et hull og sexobjekt. Nei, jeg liker ikke lenger menn, jeg stoler ikke på en eneste mann lenger. De er styrt av pikken og sine syke sexlyster. De tror de kan eie kvinner og ta seg til rette som de selv vil. Jeg tror ikke det var Guds mening at vi skulle leve sammen i ekteskap eller andre skap. Er det rart kvinner spiser all slags lykkepiller, kvinner må jo det for å holde ut med å dele livet sitt med en mann. Tenk at noen kaller MEG generaliserende....... 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 I 2002 inngikk 1852 kvinner og 3514 menn ekteskap med en person med et annet statsborgerskap enn norsk. I disse tallene ligger også ekteskap med svensker/dansker, personer med norsk statsborgerskap som gifter seg med person fra sitt opprinnelsesland og ekteskap basert på kjærlighet. Med andre ord er ikke dette noe stort problem. Det er heller ikke slik at det kun er menn som henter seg partnere fra utlandet. Slik at å sammenligne dette med islams systematiske undertrykkelse av kvinner blir i beste fall naivt. De rekker ikke å gifte seg, blir kastet ut når turistvisumet går ut. 0 Siter
Goliath Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 Menn har skuffet meg også, og sjokkert meg. Etter at grensene mot russland ble åpnet og de russiske prostituerte kom hit i hopetall mistet jeg troen på menn. Menn jeg hadde respektert, sett opp til, vært venner med, familiefedre, samfunnstopper, unge gutter, de kjøpte seg sex og begrunnet det med at de drev veldedighet. Noen skyldte på oss norske kvinner som ikke ville ha sex med dem. DA gikk det opp for meg at uansett hvor normal og saklig en samtale med en mann kan fortone seg for meg, så ser denne mannen meg bare som et hull og sexobjekt. Nei, jeg liker ikke lenger menn, jeg stoler ikke på en eneste mann lenger. De er styrt av pikken og sine syke sexlyster. De tror de kan eie kvinner og ta seg til rette som de selv vil. Jeg tror ikke det var Guds mening at vi skulle leve sammen i ekteskap eller andre skap. Er det rart kvinner spiser all slags lykkepiller, kvinner må jo det for å holde ut med å dele livet sitt med en mann. he-he....morsomt innlegg. Med en slik holdning forstår jeg godt at du velger å konvertere til lesbe.... Dog skulle det vært morsomt å høre om dine erfaringer med det samme kjønn etter noen år:-) 0 Siter
Gjest NUA Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 Ja, jeg har gitt opp menn for lenge siden, orker ikke tanken på å ha sex med en mann lenger, menn er mer dyr enn mennesker, kvinner har tydeligere menneskelige tendenser, det gjelder da fantasi og følelser som er det typiske for arten menneske, noe som menn mangler eller har lite av. Sannelig godt at du ikke generaliserer.... 0 Siter
Gjest stoiker Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 I 2002 inngikk 1852 kvinner og 3514 menn ekteskap med en person med et annet statsborgerskap enn norsk. I disse tallene ligger også ekteskap med svensker/dansker, personer med norsk statsborgerskap som gifter seg med person fra sitt opprinnelsesland og ekteskap basert på kjærlighet. Med andre ord er ikke dette noe stort problem. Det er heller ikke slik at det kun er menn som henter seg partnere fra utlandet. Slik at å sammenligne dette med islams systematiske undertrykkelse av kvinner blir i beste fall naivt. Her er det ikke snakk om ekteskap, Petter - det er snakk om at menn som er vokst opp i vårt norske, frie, fantastiske samfunn - som du og jeg - gjør dette: Gir seg ut for å være interessert i ekteskap, tar imot potensielle bruder på besøksvisum på 3 måneder, bruker dem seksuelt (eller deler dem med kompisen) - så er visumet gått ut og dama kasseres. Ikke kom her og bagatelliser dette ved å henvise til andre land, andre religioner. Dette er "kristne og norske menn". Man må først feie for egen dør, vet du! 0 Siter
Gjest stoiker Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 he-he....morsomt innlegg. Med en slik holdning forstår jeg godt at du velger å konvertere til lesbe.... Dog skulle det vært morsomt å høre om dine erfaringer med det samme kjønn etter noen år:-) Klassisk kommentar fra en mann! Dere er ikke Guds gave til kvinnene, vet du - det er kvinnene som er Guds - nåja, ikke gave - Gud skapte oss for å være menns like. Vel vel - gir man fanden lillefingeren - 0 Siter
Gjest stoiker Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 "DA gikk det opp for meg at uansett hvor normal og saklig en samtale med en mann kan fortone seg for meg, så ser denne mannen meg bare som et hull og sexobjekt." ..OG etter at vi er blitt mødre, er ikke hullet godt nok lenger, da vil de over til analen, og hvis vi nekter går de ut og kjøper seg sex. Så vi _er_ flere som har opplevd dette, altså! Trodde det var bare jeg som opplever og opplever dette, jeg! 0 Siter
Goliath Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 Klassisk kommentar fra en mann! Dere er ikke Guds gave til kvinnene, vet du - det er kvinnene som er Guds - nåja, ikke gave - Gud skapte oss for å være menns like. Vel vel - gir man fanden lillefingeren - Så du mener innlegget fra serieimport var helt greit? Ja-ja.... Jeg synes mange mannfolk oppfører seg som egoistisk drittsekker når det gjelder "import og missbruk" av damer fra utlandet. Og jeg synes mange kvinner oppfører seg som "horer" når det gjelder å la seg kjøpe av menn med penger å makt. Men jeg evner å se at det er individer vi snakker om, og ikke mannflik eller kvinnfolk generelt sett. Det var mitt poeng, selv om du tydligvis ikke så det. Hva var ditt poeng? 0 Siter
Prozak Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 I tillegg til andre ting, så er det jo praktiske ting som gjør det umulig for kvinner å "importere" menn på den måten. Disse kvinnene kommer jo fra samfunn hvor kvinner har en latterlig lav status. Slike samfunn andre veien er nok vanskelige å finne. "..........................." 0 Siter
petter smart Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 Her er det ikke snakk om ekteskap, Petter - det er snakk om at menn som er vokst opp i vårt norske, frie, fantastiske samfunn - som du og jeg - gjør dette: Gir seg ut for å være interessert i ekteskap, tar imot potensielle bruder på besøksvisum på 3 måneder, bruker dem seksuelt (eller deler dem med kompisen) - så er visumet gått ut og dama kasseres. Ikke kom her og bagatelliser dette ved å henvise til andre land, andre religioner. Dette er "kristne og norske menn". Man må først feie for egen dør, vet du! OK, men jeg nekter å tro at dette gjelder mange menn. Uansett bør en få slutt på det. Det burde i utgangspunktet ikke vært lov, uavhengig av om en utnyttet kvinnene eller ei. I alle fall burde kvinnene blitt opplyst om at mennene hadde hentet mange kvinner til Norge og at de evt var dømt for vold e.l. Man må feie for egen dør, men ingen er perfekte og en kan ikke la vre å kritisere andre kun fordi en har problemer selv. Det er stor forskjell på at et lite mindretall menn gjør noe slikt og den systematiske undertrykkingen av kvinner i muslimske land. 0 Siter
Gjest stoiker Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 OK, men jeg nekter å tro at dette gjelder mange menn. Uansett bør en få slutt på det. Det burde i utgangspunktet ikke vært lov, uavhengig av om en utnyttet kvinnene eller ei. I alle fall burde kvinnene blitt opplyst om at mennene hadde hentet mange kvinner til Norge og at de evt var dømt for vold e.l. Man må feie for egen dør, men ingen er perfekte og en kan ikke la vre å kritisere andre kun fordi en har problemer selv. Det er stor forskjell på at et lite mindretall menn gjør noe slikt og den systematiske undertrykkingen av kvinner i muslimske land. Jeg etterlyser vel heller at norske menn tar kraftig til motmæle mot slike menn - midt iblant seg. Ellers må man jo tåle at det finnes slike muslimske menn, også, som utnytter kvinner og ikke er snille, i stedet for å protestere mot bare dem. Akkurat som det finnes snille og reale muslimske menn, finnes det slemme og sexfiserte norske! De kvinneundertrykkende og slemme islamske mennene turer fram når de ikke blir stoppet - kanskje det er slik med norske menn, også - og hvem skal stoppe slike norske menn? Kvinnene? Muslimene? Eller dere gutta som blir mer bevisst de standardene for sex og samliv dere setter? _Din_ holdning til kvinner og seksualitet og samliv er med på å sette norsk - og internasjonal - standard, Petter Smart! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.