Gå til innhold

Noen med fornemmelse for symaskiner her?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har ikke en slagbenk med oppbevaringsplass under? Der har jeg min.

Sjekk klesskapet. Spør dattra - kanskje hun er i ferd med å sy noe til bittelilla?

Skrevet

Er det ikke fælt?

MEN, det skal sies - mens vi lette fant vi i alle fall 4-5 ting vi har lett etter før! :)

Sånn sett er det jo kjekkt å måtte sette igang en leteaksjon da...mye fint en har egentlig du... ;)

Men mine bilder er søkk borte...og jeg har akkurat ryddet garasjen med esker ol.

Ikke er de satt midlertidig hos søstra mi, ikke hos broren min, ikke hos modern, ikke hos exen...

Svarte...de er over 1m x 60 cm. eller noe sånt...hvor i huleste kan en så stor pappkonvolutt forsvinne henne da ???

Ikke funnet maskina di skjønner jeg ?

:(

Skrevet

Du har ikke en slagbenk med oppbevaringsplass under? Der har jeg min.

Sjekk klesskapet. Spør dattra - kanskje hun er i ferd med å sy noe til bittelilla?

HADDE slagbenk - den er nå i campingen og DER syr jeg ikke! hehe

Datra er spurt, - hun har egen ,maskin.

JEG tror at den har blitt med et søppellass....

Skrevet

Sånn sett er det jo kjekkt å måtte sette igang en leteaksjon da...mye fint en har egentlig du... ;)

Men mine bilder er søkk borte...og jeg har akkurat ryddet garasjen med esker ol.

Ikke er de satt midlertidig hos søstra mi, ikke hos broren min, ikke hos modern, ikke hos exen...

Svarte...de er over 1m x 60 cm. eller noe sånt...hvor i huleste kan en så stor pappkonvolutt forsvinne henne da ???

Oppå et skap?

jeg tok ned min gamle Samsonite-koffert i går - skal pusse støvet av den når jeg skal til syden...og nedi der,- der var alle kjærlighetsbrevene mine til gubben! hehehe

DET hadde jeg aldri gjettet...

mil1365380270
Skrevet

Bak skapet/kommoden, eller oppå et skap, for å ikke bli brettet?

Skrevet

Oppå et skap?

jeg tok ned min gamle Samsonite-koffert i går - skal pusse støvet av den når jeg skal til syden...og nedi der,- der var alle kjærlighetsbrevene mine til gubben! hehehe

Det har forsvunnet fra jeg flyttet fra leiligheten min til jeg flyttet inn i huset her...

Har ikke sett den på den tiden jeg har bodd her - flyttet inn - slik at oppå noen skap ligger de ikke her.

Broren min har også flyttet i mellomtiden og ikke funnet noe...

Så har modern...

Søstra mi...vel, tviler på at jeg har lagt det der...hun har litt dårlig orden på sitt eget rot se...

Kos deg med brevene da ;)

Skrevet

Bak skapet/kommoden, eller oppå et skap, for å ikke bli brettet?

Desverre ikke...ikke her i huset iallefall...

Svært lite skap i et lite hus...

Sist gang jeg så det var på sovrommet i den "gamle" leiligheten...

Uff...

Gjest erfaring med slikt
Skrevet

Du har lånt den bort til ei venninnse som skulle sy gardiner, legge opp ei bukse eller sy i en glidlås. Og så har du glemt det! Og det har venninna også, for hun ryddet den inn i et skap da hun ventet gjester.

Gjest uten signatur
Skrevet

Oppå et skap?

Lenge siden du har vært på ferie? :0)

eller er du relativt nygift?

Skrevet

Du har lånt den bort til ei venninnse som skulle sy gardiner, legge opp ei bukse eller sy i en glidlås. Og så har du glemt det! Og det har venninna også, for hun ryddet den inn i et skap da hun ventet gjester.

jeg har GRUSOMME venner!!!!

Skrevet

Lenge siden du har vært på ferie? :0)

eller er du relativt nygift?

Ja, til begge deler! :) Men brevene er gamle da.

DVS. lenge siden jeg har vært på ferie uten bil -og skal fly, så da trenger jeg Samsoniten og ikke slike myke trillebager man får kjøpt billig til hele familien på Europris :)

Skrevet

Du har levert den inn til reperasjon og glemt å hente den?

Skrevet

Du har levert den inn til reperasjon og glemt å hente den?

Nei - punga ut med 600 da jeg henta den.....det er mer enn mystisk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...