Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Største guttungen skal få moped nå...en slik liten sak med automatgear som han kan ture rundt med på eiendommen her.

Men lillegutt...hva kan han få for doning ?

Han er en tøffing og bør ha flere hjul enn to...det bør ikke gå veldig fort...og den bør ikke koste mer enn broderns moped, en ca 2000.-

Har tenkt på en gammel kjøregressklipper...gjøre om den litt, men så er ikke de så lette å få tak i.

Han blir 8 så slike elektriske doninger på Toys`rùs er ikke aktuellt tror jeg.

Ideer folkens ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*smiler*

Gjett om det har vært i mine tanker da...men man får vel ikke de tøffingene så billig vel?

Synes liksom ikke jeg kan gjøre så altfor stor forskjell i pris til dem...

Takk for tipset :)

Plutten kjørte sånn ATV i påska - på isen - fy flate det gikk fort - og så moro hun hadde det!- Det er første gang hun har lagt seg alene, og før tiden - hun ville at det skulle bli ny dag - FORT! :-)

Hun er 7 år og har motordilla.

I helgen har de lekt med slike elektriske "sparkesykler" - de går fort, og uten en lyd...

Skrevet

Plutten kjørte sånn ATV i påska - på isen - fy flate det gikk fort - og så moro hun hadde det!- Det er første gang hun har lagt seg alene, og før tiden - hun ville at det skulle bli ny dag - FORT! :-)

Hun er 7 år og har motordilla.

I helgen har de lekt med slike elektriske "sparkesykler" - de går fort, og uten en lyd...

Så artig da :)))

Ja, det er mye morro de kan drive med...har tenkt på slike sparkesykler jeg også...

Meeeen...han er en harding så jeg tenkte han kanskje burde hatt flere hjul enn to :)

Håper snuppelita får kost seg flere ganger med doningen da :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...