Gjest skal jeg prøve? Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 Hei, er det noen her som har prøvd Eurodiet? Hvilke erfaringer hadde du i så fall med den? 0 Siter
dette er mitt nick Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 Veldig positive erfaringer! Det eneste jeg har klart å gjennomføre av sånne "kurer". Det er jo egentlig en pulverkur heller. Du lager jo ordentlig mat. Det er litt hardt den første uka, men når du kommer inn i ketose så går alt som en lek synes jeg. Kiloene raste av meg. Jeg gikk mye i tillegg. Har gått ned 30 kg og ikke gått opp igjen men følger Fedon Lindbergs kostråd nå. Jeg er evig takknemmelig for at Euro-dietten finnes, ellers hadde jeg nok fortsatt vært veldig overvektig. Lykke til! 0 Siter
Gjest malun Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 Veldig positive erfaringer! Det eneste jeg har klart å gjennomføre av sånne "kurer". Det er jo egentlig en pulverkur heller. Du lager jo ordentlig mat. Det er litt hardt den første uka, men når du kommer inn i ketose så går alt som en lek synes jeg. Kiloene raste av meg. Jeg gikk mye i tillegg. Har gått ned 30 kg og ikke gått opp igjen men følger Fedon Lindbergs kostråd nå. Jeg er evig takknemmelig for at Euro-dietten finnes, ellers hadde jeg nok fortsatt vært veldig overvektig. Lykke til! Hva i alle dager er en Eurodiet for noe, da? 0 Siter
Prozak Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 Hva i alle dager er en Eurodiet for noe, da? En eller annen Eu-standard for hvor mye folk skal veie, tenker jeg :-) "............................" 0 Siter
Gjest malun Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 En eller annen Eu-standard for hvor mye folk skal veie, tenker jeg :-) "............................" Som med krumning på bananer og sånt, ja. Hvis man veier for mye eller for lite i henhold til EU-standard, blir man sendt avgårde da? 0 Siter
Prozak Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 Som med krumning på bananer og sånt, ja. Hvis man veier for mye eller for lite i henhold til EU-standard, blir man sendt avgårde da? Da blir du kastet utenfor jernporten i den store, høye, tykke muren som EU planlegger å bygge rundt Europa. "............................." 0 Siter
opplending Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 Veldig positive erfaringer! Det eneste jeg har klart å gjennomføre av sånne "kurer". Det er jo egentlig en pulverkur heller. Du lager jo ordentlig mat. Det er litt hardt den første uka, men når du kommer inn i ketose så går alt som en lek synes jeg. Kiloene raste av meg. Jeg gikk mye i tillegg. Har gått ned 30 kg og ikke gått opp igjen men følger Fedon Lindbergs kostråd nå. Jeg er evig takknemmelig for at Euro-dietten finnes, ellers hadde jeg nok fortsatt vært veldig overvektig. Lykke til! Gratulerer med vektreduksjonen. Det som kan være interessant å få vite er: Hvor lenge gikk du på Eurodietten, og hvor lenge er det siden du sluttet? Fikk du forresten Eurodietten gjennom din fastlege eller var du hos Dr. Lindbergs? 0 Siter
Gemini Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 Veldig positive erfaringer! Det eneste jeg har klart å gjennomføre av sånne "kurer". Det er jo egentlig en pulverkur heller. Du lager jo ordentlig mat. Det er litt hardt den første uka, men når du kommer inn i ketose så går alt som en lek synes jeg. Kiloene raste av meg. Jeg gikk mye i tillegg. Har gått ned 30 kg og ikke gått opp igjen men følger Fedon Lindbergs kostråd nå. Jeg er evig takknemmelig for at Euro-dietten finnes, ellers hadde jeg nok fortsatt vært veldig overvektig. Lykke til! Det var ikke meg som startet tråden, men tillater meg å bryte inn og spørre litt... Håper det er greit :-) Hvordan fungerer Eurodiet? Jeg leste litt på Lindbergs sider, men har allikevel noen spørsmål. Følges man opp av lege eller annen veileder underveis? Eller kjøper man bare produktene (med veiledning/tips) et eller annet sted? Hvor lang tid tok det deg å gå ned de 30 kiloene? Andre erfaringer du vil fortelle om? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.