Gå til innhold

Har du prøvd Eurodiet?

Anbefalte innlegg

Gjest skal jeg prøve?
Skrevet

Hei, er det noen her som har prøvd Eurodiet? Hvilke erfaringer hadde du i så fall med den?

Videoannonse
Annonse
dette er mitt nick
Skrevet

Veldig positive erfaringer! Det eneste jeg har klart å gjennomføre av sånne "kurer". Det er jo egentlig en pulverkur heller. Du lager jo ordentlig mat. Det er litt hardt den første uka, men når du kommer inn i ketose så går alt som en lek synes jeg. Kiloene raste av meg. Jeg gikk mye i tillegg. Har gått ned 30 kg og ikke gått opp igjen men følger Fedon Lindbergs kostråd nå. Jeg er evig takknemmelig for at Euro-dietten finnes, ellers hadde jeg nok fortsatt vært veldig overvektig. Lykke til!

Skrevet

Veldig positive erfaringer! Det eneste jeg har klart å gjennomføre av sånne "kurer". Det er jo egentlig en pulverkur heller. Du lager jo ordentlig mat. Det er litt hardt den første uka, men når du kommer inn i ketose så går alt som en lek synes jeg. Kiloene raste av meg. Jeg gikk mye i tillegg. Har gått ned 30 kg og ikke gått opp igjen men følger Fedon Lindbergs kostråd nå. Jeg er evig takknemmelig for at Euro-dietten finnes, ellers hadde jeg nok fortsatt vært veldig overvektig. Lykke til!

Hva i alle dager er en Eurodiet for noe, da?

Skrevet

Hva i alle dager er en Eurodiet for noe, da?

En eller annen Eu-standard for hvor mye folk skal veie, tenker jeg :-)

"............................"

Skrevet

En eller annen Eu-standard for hvor mye folk skal veie, tenker jeg :-)

"............................"

Som med krumning på bananer og sånt, ja.

Hvis man veier for mye eller for lite i henhold til EU-standard, blir man sendt avgårde da?

Skrevet

Som med krumning på bananer og sånt, ja.

Hvis man veier for mye eller for lite i henhold til EU-standard, blir man sendt avgårde da?

Da blir du kastet utenfor jernporten i den store, høye, tykke muren som EU planlegger å bygge rundt Europa.

"............................."

Skrevet

Gratulerer med vektreduksjonen. Det som kan være interessant å få vite er: Hvor lenge gikk du på Eurodietten, og hvor lenge er det siden du sluttet?

Fikk du forresten Eurodietten gjennom din fastlege eller var du hos Dr. Lindbergs?

Skrevet

Det var ikke meg som startet tråden, men tillater meg å bryte inn og spørre litt... Håper det er greit :-)

Hvordan fungerer Eurodiet? Jeg leste litt på Lindbergs sider, men har allikevel noen spørsmål. Følges man opp av lege eller annen veileder underveis? Eller kjøper man bare produktene (med veiledning/tips) et eller annet sted?

Hvor lang tid tok det deg å gå ned de 30 kiloene?

Andre erfaringer du vil fortelle om?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...