Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
petter smart
Skrevet

Synd politiet i Norge ikke er som i USA, der hadde i alle fall gutten blitt skutt og drept.

Hva med å låse de inne, du kan kalle det fengsel, oppbevaring, eller hva som helst. Men slike kriminelle kan ikke gå fritt.

Skrevet

Synd politiet i Norge ikke er som i USA, der hadde i alle fall gutten blitt skutt og drept.

Hva med å låse de inne, du kan kalle det fengsel, oppbevaring, eller hva som helst. Men slike kriminelle kan ikke gå fritt.

Nei - de kan ikke det -og ikke vil jeg kalle de "barn" lenger heller.

Skrevet

Og i fengsel skal de nok også.

*s*

Kan dere ikke komme og si; "nei, faan - dette er skadete unger som trenger åpen soning" - - el.?

ShitDiddelyDo
Skrevet

*s*

Kan dere ikke komme og si; "nei, faan - dette er skadete unger som trenger åpen soning" - - el.?

Nææææææææææ... Den slags vissvass får andre ta seg av. For alt jeg vet er de ikke friske og trenger hjelp, men i så fall kommer det nok fram.

Akkurat nå er det vel alderen deres som kan bli tatt i betrakning, og det har jeg lite til overs for all den tid den kriminelle lavalderen er 15 år. Ikke 18.

Costa1365380367
Skrevet

*s*

Hehehehe

Frisk luft og blåbærlyng er da det beste som finnes, og det finner man da ikke i fengsel; de unge må få lov til å springe barfot i en blomstereng.

Må snu det andre kinnet til vet du, nå har jeg riktignok ikke flere kinn å snu, men det er da nok godtfolk å ta av her i steinrøysa.

La oss heller finne noe å forby, det pleier å løse alle problemene som 1% av befolkningen alltid havner i.

Den gamle måten å oppdra folk på er helt ute av moten, den har riktignok fått oss dit vi er i dag. Men nå er det politisk korrekt og moderne som skal gi oss silkemyk og følsom hud, for det andre kinnet du vet.

Skrevet

Hehehehe

Frisk luft og blåbærlyng er da det beste som finnes, og det finner man da ikke i fengsel; de unge må få lov til å springe barfot i en blomstereng.

Må snu det andre kinnet til vet du, nå har jeg riktignok ikke flere kinn å snu, men det er da nok godtfolk å ta av her i steinrøysa.

La oss heller finne noe å forby, det pleier å løse alle problemene som 1% av befolkningen alltid havner i.

Den gamle måten å oppdra folk på er helt ute av moten, den har riktignok fått oss dit vi er i dag. Men nå er det politisk korrekt og moderne som skal gi oss silkemyk og følsom hud, for det andre kinnet du vet.

TAKK! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...