flisa Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=238301 De ungdommene er ikke bare "vanskeligstilte" lenger. De bør i fengsel! 0 Siter
petter smart Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 Synd politiet i Norge ikke er som i USA, der hadde i alle fall gutten blitt skutt og drept. Hva med å låse de inne, du kan kalle det fengsel, oppbevaring, eller hva som helst. Men slike kriminelle kan ikke gå fritt. 0 Siter
flisa Skrevet 9. august 2004 Forfatter Skrevet 9. august 2004 Synd politiet i Norge ikke er som i USA, der hadde i alle fall gutten blitt skutt og drept. Hva med å låse de inne, du kan kalle det fengsel, oppbevaring, eller hva som helst. Men slike kriminelle kan ikke gå fritt. Nei - de kan ikke det -og ikke vil jeg kalle de "barn" lenger heller. 0 Siter
flisa Skrevet 9. august 2004 Forfatter Skrevet 9. august 2004 Og i fengsel skal de nok også. *s* Kan dere ikke komme og si; "nei, faan - dette er skadete unger som trenger åpen soning" - - el.? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 *s* Kan dere ikke komme og si; "nei, faan - dette er skadete unger som trenger åpen soning" - - el.? Nææææææææææ... Den slags vissvass får andre ta seg av. For alt jeg vet er de ikke friske og trenger hjelp, men i så fall kommer det nok fram. Akkurat nå er det vel alderen deres som kan bli tatt i betrakning, og det har jeg lite til overs for all den tid den kriminelle lavalderen er 15 år. Ikke 18. 0 Siter
Costa1365380367 Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 *s* Kan dere ikke komme og si; "nei, faan - dette er skadete unger som trenger åpen soning" - - el.? Hehehehe Frisk luft og blåbærlyng er da det beste som finnes, og det finner man da ikke i fengsel; de unge må få lov til å springe barfot i en blomstereng. Må snu det andre kinnet til vet du, nå har jeg riktignok ikke flere kinn å snu, men det er da nok godtfolk å ta av her i steinrøysa. La oss heller finne noe å forby, det pleier å løse alle problemene som 1% av befolkningen alltid havner i. Den gamle måten å oppdra folk på er helt ute av moten, den har riktignok fått oss dit vi er i dag. Men nå er det politisk korrekt og moderne som skal gi oss silkemyk og følsom hud, for det andre kinnet du vet. 0 Siter
flisa Skrevet 10. august 2004 Forfatter Skrevet 10. august 2004 Hehehehe Frisk luft og blåbærlyng er da det beste som finnes, og det finner man da ikke i fengsel; de unge må få lov til å springe barfot i en blomstereng. Må snu det andre kinnet til vet du, nå har jeg riktignok ikke flere kinn å snu, men det er da nok godtfolk å ta av her i steinrøysa. La oss heller finne noe å forby, det pleier å løse alle problemene som 1% av befolkningen alltid havner i. Den gamle måten å oppdra folk på er helt ute av moten, den har riktignok fått oss dit vi er i dag. Men nå er det politisk korrekt og moderne som skal gi oss silkemyk og følsom hud, for det andre kinnet du vet. TAKK! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.