Gjest koselig Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 Vi skal på martna/messe om ikke så lenge og gleder oss til å se alle bodene med forskjellige håndtverksting av forskjellige lokale kunstnere og håndtverkere. Vi ender opp som regel med honningkake, spekepølse, og en ny nøkkelring. Hva bruker dere penger på på slike tilstelninger? 0 Siter
Soria Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 Som regel noe spiselig. Har sett så mye husflidting de siste årene at jeg er lut lei av det. Det var martna her i helga, men jeg gadd ikke gå. 0 Siter
flisa Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 Loppis! - kan bruke masse penger på gammel drit jeg! *s* 0 Siter
amber sun Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 Som regel ingenting. Jeg syns det er så mye dill som selges, så det blir til at jeg ser på alt mulig, og går videre... Men det hender jeg kjøper en spekepølse, _det_ er bra saker 0 Siter
Gjest malun Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 Som regel ingenting. Jeg syns det er så mye dill som selges, så det blir til at jeg ser på alt mulig, og går videre... Men det hender jeg kjøper en spekepølse, _det_ er bra saker Samme her! 0 Siter
Gjest midia Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 Som regel noe spiselig. Har sett så mye husflidting de siste årene at jeg er lut lei av det. Det var martna her i helga, men jeg gadd ikke gå. Soria er du fra st..? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.