Gå til innhold

HJELP data trøbbel

Anbefalte innlegg

Gjest 62 årgang
Skrevet

når jeg skal bruke scandisk C får jeg følgende beskjed.

Scandisk har startet på nytt 10

ganger for windows eller et annet program har skrevet til denne stasjonen. Hvis du avslutter noen åpene (????)program vil scandisk bli raskere ferdig. Vil du fortsette ? (har prøvd begge deler men jeg får ikke scannet hele disk C. Hvordan kan jeg sjekke om noen programmer el feil stengt/fortsatt åpene.

Hva kan jeg gjøre med dette ???????

Skrevet

Klikk ctrl-alt-delete. Du får da opp en liste over programmer og prossesser som kjører. Steng alle bortsett fra explorer og systray, og kjør scandisk.

"........................."

Gjest 62 årgang
Skrevet

Klikk ctrl-alt-delete. Du får da opp en liste over programmer og prossesser som kjører. Steng alle bortsett fra explorer og systray, og kjør scandisk.

Takk for svaret dette skal jeg prøve. : )

Gjest 62 årgang
Skrevet

Hei Prozak, TAKK for ypperlig hjelp det var mange programmer som var åpene.

: )

Skrevet

Det enkleste er å starte opp maskinen i sikkermodus og kjøre skandisk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...