Gå til innhold

Har Gro Isachsen fått ny stilling på DOL?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sakset fra forsiden til Seksualitet forumet:

"I denne gruppen vil sexologo og forfatter Gro Isachsen besvare spørsmål om seksualitet. Hun har utdannelse med fagkretsen psykologi, pedagogikk og sosiologi."

Hva i all verden er en "sexologo", og hva gjør denne? Eller er det bare jeg som ikke har sett dette før?

"..........................."

Videoannonse
Annonse
Gjest papirtiger
Skrevet

En sexologo gjør nok like mye nytte som en sexlogo.

Men stillingen er ikke ny, hun har vært på DOL lenge.

Skrevet

Det kan hende det er en o for mye, og det kan hende du forstod det når du la godviljen til.

Legg heller meldingen inn på webbis-forum om at de har en skriveleif, så blir den nok rettet på.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du er åpenbart ikke helt oppdatert på den teknologiske revolusjon.

I disse mobiltider vet vel alle at en sexologo er en screensaver man laster ned til telefonen sin.

Et fint tiltak av dol, men hva med å gi oss muligheten til å laste ned logoer av brukerne her også?

Skrevet

Det kan hende det er en o for mye, og det kan hende du forstod det når du la godviljen til.

Legg heller meldingen inn på webbis-forum om at de har en skriveleif, så blir den nok rettet på.

Og det kan jo hende at det var en spøk...?

"......................"

Skrevet

En sexologo gjør nok like mye nytte som en sexlogo.

Men stillingen er ikke ny, hun har vært på DOL lenge.

Hmmm...kanskje det var en spøk...?

(jeg vet at hun har vært her lenge :-)

".........................."

Skrevet

Du er åpenbart ikke helt oppdatert på den teknologiske revolusjon.

I disse mobiltider vet vel alle at en sexologo er en screensaver man laster ned til telefonen sin.

Et fint tiltak av dol, men hva med å gi oss muligheten til å laste ned logoer av brukerne her også?

Nei, jeg henger litt etter når det gjelder mobilting :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei, jeg henger litt etter når det gjelder mobilting :-)

Da har du gått glipp av noe.

Nå har jeg nettopp lastet ned Gro som screensaver, NHD med låta "de gærne har det godt" som ringetone, og en kronisk kaklende Sør som vekkeklokke.

Skrevet

Og det kan jo hende at det var en spøk...?

"......................"

Jeg trodde faktisk ikke du hadde humor jeg. Men så viste det seg at den bare var dårlig ;)

Et par smil og sånn hadde nok gjort det lettere å forstå at det var en spøk.

Gjest kødda
Skrevet

Nå har jeg nettopp lastet ned Gro som screensaver, NHD med låta "de gærne har det godt" som ringetone, og en kronisk kaklende Sør som vekkeklokke.

Nhd med låta "Still crazy after all these years" mener du vel?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nhd med låta "Still crazy after all these years" mener du vel?

Nei, den går bare til Sony Ericsson-telefoner.

Jeg har Nokia.

Gjest papirtiger
Skrevet

Hmmm...kanskje det var en spøk...?

(jeg vet at hun har vært her lenge :-)

Haha?

Skrevet

Og en koselig Lurveline som synger go`nattasang;o)

Skrevet

Jeg trodde faktisk ikke du hadde humor jeg. Men så viste det seg at den bare var dårlig ;)

Jeg regnet med det ville blitt for opplagt og lagt med smil. Dessuten tenkte jeg at det var så absurd at det ikke ville være noe tvil :-)

"......................."

tigertrollet
Skrevet

Ikke fått ny stilling, men fått _en_ ny stilling da vettu..*forklarer tålmodig*

Stillingen er en avansert form for hengekøyesex som er tilpasset årstiden med innslag av friluftssex for de som ikke liker barnåler eller lyng, men foretrekker hagen eller verandaen.

Det må dog nevnes at stillingen er av vanskelighetsgrad 5 av 6 dildoer, hvilket krever smidighet og god balanse.

Skrevet

Ikke fått ny stilling, men fått _en_ ny stilling da vettu..*forklarer tålmodig*

Stillingen er en avansert form for hengekøyesex som er tilpasset årstiden med innslag av friluftssex for de som ikke liker barnåler eller lyng, men foretrekker hagen eller verandaen.

Det må dog nevnes at stillingen er av vanskelighetsgrad 5 av 6 dildoer, hvilket krever smidighet og god balanse.

Informativt. Men jeg skjønner fortsatt ikke hva det har med "logo" å gjøre?

tigertrollet
Skrevet

Informativt. Men jeg skjønner fortsatt ikke hva det har med "logo" å gjøre?

Det har ingenting med noe logo å gjøre. Så enkelt er det. Jeg forslår at du..ikke bit nå er du snill.. bare rett og slett aksepterer at det er et nyvunnet ord på DOL du ikke forstår.

Håper ikke dette gir deg søvnløse netter. Det er ikke bra for huden din, Prozak.

Skrevet

Det har ingenting med noe logo å gjøre. Så enkelt er det. Jeg forslår at du..ikke bit nå er du snill.. bare rett og slett aksepterer at det er et nyvunnet ord på DOL du ikke forstår.

Håper ikke dette gir deg søvnløse netter. Det er ikke bra for huden din, Prozak.

Jammen...når det HETER "logo", så må det da ha noe med logo å gjøre?!

*rive ut svære dotter med hår*

"........................."

Skrevet

Vi er da flere her som har skjønt at det var en spøk.Selv uten smil.:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...