Prozak Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 Sakset fra forsiden til Seksualitet forumet: "I denne gruppen vil sexologo og forfatter Gro Isachsen besvare spørsmål om seksualitet. Hun har utdannelse med fagkretsen psykologi, pedagogikk og sosiologi." Hva i all verden er en "sexologo", og hva gjør denne? Eller er det bare jeg som ikke har sett dette før? "..........................." 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 En sexologo gjør nok like mye nytte som en sexlogo. Men stillingen er ikke ny, hun har vært på DOL lenge. 0 Siter
Åsemor Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 Det kan hende det er en o for mye, og det kan hende du forstod det når du la godviljen til. Legg heller meldingen inn på webbis-forum om at de har en skriveleif, så blir den nok rettet på. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 Du er åpenbart ikke helt oppdatert på den teknologiske revolusjon. I disse mobiltider vet vel alle at en sexologo er en screensaver man laster ned til telefonen sin. Et fint tiltak av dol, men hva med å gi oss muligheten til å laste ned logoer av brukerne her også? 0 Siter
Prozak Skrevet 9. august 2004 Forfatter Skrevet 9. august 2004 Det kan hende det er en o for mye, og det kan hende du forstod det når du la godviljen til. Legg heller meldingen inn på webbis-forum om at de har en skriveleif, så blir den nok rettet på. Og det kan jo hende at det var en spøk...? "......................" 0 Siter
Prozak Skrevet 9. august 2004 Forfatter Skrevet 9. august 2004 En sexologo gjør nok like mye nytte som en sexlogo. Men stillingen er ikke ny, hun har vært på DOL lenge. Hmmm...kanskje det var en spøk...? (jeg vet at hun har vært her lenge :-) ".........................." 0 Siter
Prozak Skrevet 9. august 2004 Forfatter Skrevet 9. august 2004 Du er åpenbart ikke helt oppdatert på den teknologiske revolusjon. I disse mobiltider vet vel alle at en sexologo er en screensaver man laster ned til telefonen sin. Et fint tiltak av dol, men hva med å gi oss muligheten til å laste ned logoer av brukerne her også? Nei, jeg henger litt etter når det gjelder mobilting :-) "..........................." 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 Nei, jeg henger litt etter når det gjelder mobilting :-) "..........................." Da har du gått glipp av noe. Nå har jeg nettopp lastet ned Gro som screensaver, NHD med låta "de gærne har det godt" som ringetone, og en kronisk kaklende Sør som vekkeklokke. 0 Siter
Åsemor Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 Og det kan jo hende at det var en spøk...? "......................" Jeg trodde faktisk ikke du hadde humor jeg. Men så viste det seg at den bare var dårlig Et par smil og sånn hadde nok gjort det lettere å forstå at det var en spøk. 0 Siter
Gjest kødda Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 Da har du gått glipp av noe. Nå har jeg nettopp lastet ned Gro som screensaver, NHD med låta "de gærne har det godt" som ringetone, og en kronisk kaklende Sør som vekkeklokke. Nhd med låta "Still crazy after all these years" mener du vel? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 Nhd med låta "Still crazy after all these years" mener du vel? Nei, den går bare til Sony Ericsson-telefoner. Jeg har Nokia. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 Hmmm...kanskje det var en spøk...? (jeg vet at hun har vært her lenge :-) ".........................." Haha? 0 Siter
Lurveline Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 Da har du gått glipp av noe. Nå har jeg nettopp lastet ned Gro som screensaver, NHD med låta "de gærne har det godt" som ringetone, og en kronisk kaklende Sør som vekkeklokke. Og en koselig Lurveline som synger go`nattasang;o) 0 Siter
Prozak Skrevet 9. august 2004 Forfatter Skrevet 9. august 2004 Jeg trodde faktisk ikke du hadde humor jeg. Men så viste det seg at den bare var dårlig Et par smil og sånn hadde nok gjort det lettere å forstå at det var en spøk. Jeg regnet med det ville blitt for opplagt og lagt med smil. Dessuten tenkte jeg at det var så absurd at det ikke ville være noe tvil :-) "......................." 0 Siter
tigertrollet Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 Ikke fått ny stilling, men fått _en_ ny stilling da vettu..*forklarer tålmodig* Stillingen er en avansert form for hengekøyesex som er tilpasset årstiden med innslag av friluftssex for de som ikke liker barnåler eller lyng, men foretrekker hagen eller verandaen. Det må dog nevnes at stillingen er av vanskelighetsgrad 5 av 6 dildoer, hvilket krever smidighet og god balanse. 0 Siter
Prozak Skrevet 9. august 2004 Forfatter Skrevet 9. august 2004 Ikke fått ny stilling, men fått _en_ ny stilling da vettu..*forklarer tålmodig* Stillingen er en avansert form for hengekøyesex som er tilpasset årstiden med innslag av friluftssex for de som ikke liker barnåler eller lyng, men foretrekker hagen eller verandaen. Det må dog nevnes at stillingen er av vanskelighetsgrad 5 av 6 dildoer, hvilket krever smidighet og god balanse. Informativt. Men jeg skjønner fortsatt ikke hva det har med "logo" å gjøre? ".........................." 0 Siter
tigertrollet Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 Informativt. Men jeg skjønner fortsatt ikke hva det har med "logo" å gjøre? ".........................." Det har ingenting med noe logo å gjøre. Så enkelt er det. Jeg forslår at du..ikke bit nå er du snill.. bare rett og slett aksepterer at det er et nyvunnet ord på DOL du ikke forstår. Håper ikke dette gir deg søvnløse netter. Det er ikke bra for huden din, Prozak. 0 Siter
Prozak Skrevet 9. august 2004 Forfatter Skrevet 9. august 2004 Det har ingenting med noe logo å gjøre. Så enkelt er det. Jeg forslår at du..ikke bit nå er du snill.. bare rett og slett aksepterer at det er et nyvunnet ord på DOL du ikke forstår. Håper ikke dette gir deg søvnløse netter. Det er ikke bra for huden din, Prozak. Jammen...når det HETER "logo", så må det da ha noe med logo å gjøre?! *rive ut svære dotter med hår* "........................." 0 Siter
Lurveline Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 Jeg trodde faktisk ikke du hadde humor jeg. Men så viste det seg at den bare var dårlig Et par smil og sånn hadde nok gjort det lettere å forstå at det var en spøk. Vi er da flere her som har skjønt at det var en spøk.Selv uten smil.) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.