Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har fått terminutsettelse på fakturaen i August.

Ikke renktefritak.

Noen som vet om rentene må betales denne mnd, eller legges dette til en annen faktura?

Fikk brev om at jeg måtte betale 900,. mer i renter ved denne utsettelsen.

Noen som har fått utsettelse uten rentefritak før?

Klem,

Costa1365380367
Skrevet

De gangene jeg har meldt meg arb.ledig kun for å få betalings utsettelse, så får jeg ikke utsatt renten for perioden ”bakover” i tid, og renten hoper seg da opp, og blir plusset på lånet ditt.

Jeg har aldri fått betalingsutsettelse der jeg likevel måtte betale renten.

Grunnen til at jeg får renten plusset på mitt lån er fordi jeg alltid søker om betalings utsettelse i siste liten, og dermed søker jeg også ”bakover” i tid.

Bare påpeke at jeg alltid søker om rentefritak & bet.utsettelse, men jeg får kun rentefritak for perioder som jeg kan dokumentere.

Skrevet

De gangene jeg har meldt meg arb.ledig kun for å få betalings utsettelse, så får jeg ikke utsatt renten for perioden ”bakover” i tid, og renten hoper seg da opp, og blir plusset på lånet ditt.

Jeg har aldri fått betalingsutsettelse der jeg likevel måtte betale renten.

Grunnen til at jeg får renten plusset på mitt lån er fordi jeg alltid søker om betalings utsettelse i siste liten, og dermed søker jeg også ”bakover” i tid.

Bare påpeke at jeg alltid søker om rentefritak & bet.utsettelse, men jeg får kun rentefritak for perioder som jeg kan dokumentere.

Du får ikke betalingsutsettelse i all evighet, det finnes begrensninger. Sjekk reglene. Bare så du ikke år deg en smell når du virkelig trenger en betalingsutsettelse...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...