tjukka Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 Har hørt at feromoner tiltrekker også mygg og andre blodsugere.. Er det tilfelle eller bare en myte? 0 Siter
Costa1365380367 Skrevet 10. august 2004 Skrevet 10. august 2004 Kanskje det er det som skjer når en ung pike faller for en gammel gris med mye penger, blodsugeren faller for hans feromoner ) Hvis du drikker brus m/sukker så vil isåfall det sukkeret havne i blodomløpet ditt på null ',' nix, og da kan du få selskap som gjør at du må snurpe sammen soveposen i 25 pluss grader Jeg har ikke hørt noe om feromoner og mygg. 0 Siter
flisa Skrevet 10. august 2004 Skrevet 10. august 2004 Kanskje det er det som skjer når en ung pike faller for en gammel gris med mye penger, blodsugeren faller for hans feromoner ) Hvis du drikker brus m/sukker så vil isåfall det sukkeret havne i blodomløpet ditt på null ',' nix, og da kan du få selskap som gjør at du må snurpe sammen soveposen i 25 pluss grader Jeg har ikke hørt noe om feromoner og mygg. Det er DERFOR jeg ikke er plaget av myggen i år! - jeg drikker stort sett vann! - For jeg har brukt å bli "spist opp" 0 Siter
Gjest midia Skrevet 10. august 2004 Skrevet 10. august 2004 Kanskje det er det som skjer når en ung pike faller for en gammel gris med mye penger, blodsugeren faller for hans feromoner ) Hvis du drikker brus m/sukker så vil isåfall det sukkeret havne i blodomløpet ditt på null ',' nix, og da kan du få selskap som gjør at du må snurpe sammen soveposen i 25 pluss grader Jeg har ikke hørt noe om feromoner og mygg. Pøh.Drikker brus hver dag jeg,men har ikke mer besøk enn andre. To stikk siden sessongen er det hele jeg har fått. 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 10. august 2004 Skrevet 10. august 2004 Kanskje det er det som skjer når en ung pike faller for en gammel gris med mye penger, blodsugeren faller for hans feromoner ) Hvis du drikker brus m/sukker så vil isåfall det sukkeret havne i blodomløpet ditt på null ',' nix, og da kan du få selskap som gjør at du må snurpe sammen soveposen i 25 pluss grader Jeg har ikke hørt noe om feromoner og mygg. Dette med sukker kan ikke stemme, for jeg er en sukkermons, men myggen liker meg ikke, får sjelden stikk. Jeg har hørt den liker svettelukt og tåfis jeg.. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.