Gå til innhold

Norske visumregler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes vi skal la ham komme, slik at vi kan gjøre det som sømmer seg når en folkefiende og ultrarasist åpner kloakken: snu ryggen til ham - bokstavelig talt.

La oss vise disse kvinneskjenderne og barnemorderne hva vi mener om dem og deres religion/politikk.

La oss gi den drittsekken fingern.

Så så - han minner jo (i hans politiske ståsted) faktisk mest om DEG!

Videoannonse
Annonse
  • Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

33

• Mr Kahn

18

• flisa

4

• Goliath

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

«-Eller mener du vi skal nekte Sharon adgang i fremtiden?-»

Hvorfor ikke? Da ville kanskje Sharon forstå at Norge ikke er den «Israel-vennen» de utgir seg for å være, og tar de nødvendige skritt overfor denne anti-jødiske staten.

Kanskje vi også kan får sparket ut Arafats pissboy, Røde-Larsen og jødehateren Tveit i samme slengen. For hver aksjon fra Norge bør det jo komme en reaksjon fra israelske myndigheter.

Ja, så var det denne dokumentasjonene da, Jarles påståtte oppsigelse, du vet...

Det trekker i langdrag...

Du skriver: "Røde-Larsen og jødehateren Tveit"

Igjen evner du ikke saklighet, og løper med halen mellom benene!

Den største jødehateren her må være deg.

Skrevet

Jeg leser sør, men jeg kan ikke se at du kommer med noe som helst - nå heller. Bare tull og rør.

Hvis du har noe smart å komme med, kan du da ikke vennligst komme med en forklaring.

Jo - hva vil du vite?

Skrevet

Du skriver: "kommunistenes tvesyn"

Igjen melder du deg ut av diskusjonen, og løper med halen mellom benene! *ler*

===

For øvrig glemte du at Arafat også var ansvarlig for Battle of Hastings i 1066. Du forblir latterlig.

...ingen kommentar.

Skrevet

Du har fremdeles ikke funnet ETT eneste land i VERDEN som ikke støtter opprettelsen av Palestina.

Ikke ett.

Det er heller ikke interessant, staten «Palestina» vil aldri bli noe av, uansett. Ikke uten å utrydde jødene i Midtøsten først.

Så mye makt kommer ikke lenger du og dine meingsfeller å få.

Skrevet

Du skriver: "Ortodokse marxister og stalinister"

*ler meg skakk*

...når du er ferdig med å le av dine egne dumheter.

Skrevet

Så så - han minner jo (i hans politiske ståsted) faktisk mest om DEG!

...ingen kommentar.

Skrevet

Du skriver: "Røde-Larsen og jødehateren Tveit"

Igjen evner du ikke saklighet, og løper med halen mellom benene!

Den største jødehateren her må være deg.

!

Skrevet

...ingen kommentar.

Nei, selvsagt ikke. Du har jo ingen argumenter, men kan bare slenge påstander om "marxister" og "jødehatere". Du løper igjen - og halen er godt plassert der den alltid er.

Skrevet

Det er heller ikke interessant, staten «Palestina» vil aldri bli noe av, uansett. Ikke uten å utrydde jødene i Midtøsten først.

Så mye makt kommer ikke lenger du og dine meingsfeller å få.

Så du kan ikke nevne ETT eneste demokratisk land, hvor flertallet av befolkningen er enig med deg?

Takk.

Skrevet

...når du er ferdig med å le av dine egne dumheter.

Du har igjen løpt med halen mellom benene med ditt preik om "Ortodokse marxister og stalinister".

Du evner ikke å diskutere noe som helst uten å komme med slikt møl!

Skrevet

...ingen kommentar.

Nei, igjen løper du som en skremt hund! For så snart noen diskuterer sak (som at dine reaksjonære synspunkter er nokså identiske til de reaksjonære synspunktene til denne religiøse tullingen) så er halen på plass mellom benene dine.

Skrevet

!

Det er fornøyelig å se hvordan du ynker deg når du selv får smake samme medisin som du gir til FN-utsendinger og journalister.

Halen på plass. Mellom benene.

Skrevet

Så du kan ikke nevne ETT eneste demokratisk land, hvor flertallet av befolkningen er enig med deg?

Takk.

Kan jeg sikkert, men hvem gidder å drive research på dette klokka halv tolv om natta?

Det som interesserer meg mer er at diktaturene som bryter menneskerettighetene daglig skal ha noen som helst stemme i en forsamling som skal ivareta mindretallets interesser og sikkerhet.

Og Israel er, som du sikkert vet, i mindretall.

Skrevet

Kan jeg sikkert, men hvem gidder å drive research på dette klokka halv tolv om natta?

Det som interesserer meg mer er at diktaturene som bryter menneskerettighetene daglig skal ha noen som helst stemme i en forsamling som skal ivareta mindretallets interesser og sikkerhet.

Og Israel er, som du sikkert vet, i mindretall.

Situasjonen ville ikke vært forskjellig om det kun var demokratier i FN.

Skrevet

Det er fornøyelig å se hvordan du ynker deg når du selv får smake samme medisin som du gir til FN-utsendinger og journalister.

Halen på plass. Mellom benene.

Jah, sier du, som fremsetter en løgn så åpenbar at det nesten er flaut å være vitne til.

Dokumenter Jarles oppsigelse, du mister, eller sjekk hvor din egen hale er plassert.

Skrevet

Jah, sier du, som fremsetter en løgn så åpenbar at det nesten er flaut å være vitne til.

Dokumenter Jarles oppsigelse, du mister, eller sjekk hvor din egen hale er plassert.

Så du kan ikke nevne ETT demokrati som støtter deg?

Tenkte meg det.

Skrevet

Situasjonen ville ikke vært forskjellig om det kun var demokratier i FN.

Selvsagt ville saken stilt seg annerledes. Sanne demokratier ville anerkjent Israels rett til selvforsvar, sågar oppfylt den pakten som ble inngått ved statsdannelsen.

Skrevet

Så du kan ikke nevne ETT demokrati som støtter deg?

Tenkte meg det.

La oss gjøre en avtale: du dokumenterer at Jarle Synnevåg fikk sparken fra FFI, så skal jeg finne frem et demokrati eller to som støtter meg.

Noe må en jo gjøre for å få deg på gli.

Skrevet

Selvsagt ville saken stilt seg annerledes. Sanne demokratier ville anerkjent Israels rett til selvforsvar, sågar oppfylt den pakten som ble inngått ved statsdannelsen.

Men faktum er at ikke ETT eneste demokrati støtter den versjonen.

Ikke ETT.

===

Du skriver: "Sanne demokratier"

Det var et interessant konsept. Jeg antar at "Sanne demokratier" er de som tilfeldigvis er enig med deg?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...