Sør Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 La oss gjøre en avtale: du dokumenterer at Jarle Synnevåg fikk sparken fra FFI, så skal jeg finne frem et demokrati eller to som støtter meg. Noe må en jo gjøre for å få deg på gli. Som jeg har skrevet ørten ganger: Synnevåg fikk si opp stillingen i FFI, før han ble kastet på hodet og ræven ut. Med andre ord - han fikk sparken. Du finner fremdeles ikke noe demokrati, osv. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 Men faktum er at ikke ETT eneste demokrati støtter den versjonen. Ikke ETT. === Du skriver: "Sanne demokratier" Det var et interessant konsept. Jeg antar at "Sanne demokratier" er de som tilfeldigvis er enig med deg? Når noen f.eks. kaller Russland et demokrati, da faller vi utenfor begrepet sant demokrati. (Minner om dokumentasjonen, nok en gang.) 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 Som jeg har skrevet ørten ganger: Synnevåg fikk si opp stillingen i FFI, før han ble kastet på hodet og ræven ut. Med andre ord - han fikk sparken. Du finner fremdeles ikke noe demokrati, osv. Jeg vil se det, svart på hvitt, at Jarle Synnevåg fikk sparken fra FFI. Dokumenter, eller beklag. 0 Siter
Sør Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 Når noen f.eks. kaller Russland et demokrati, da faller vi utenfor begrepet sant demokrati. (Minner om dokumentasjonen, nok en gang.) Er det noen "sanne demokrati" i Vest Europa? 0 Siter
Sør Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 Jeg vil se det, svart på hvitt, at Jarle Synnevåg fikk sparken fra FFI. Dokumenter, eller beklag. Hva du "vil", eller "ikke vil", er meg selvsagt totalt likegyldig. Din mening teller rett og slett ikke. Synnevåg fikk sparken pga det han skrev. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 Er det noen "sanne demokrati" i Vest Europa? zzzzzzz-ZZZ- *snooooork* 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 Hva du "vil", eller "ikke vil", er meg selvsagt totalt likegyldig. Din mening teller rett og slett ikke. Synnevåg fikk sparken pga det han skrev. ...selv i møte med harde og kalde fakta fortsetter du å terpe på løgnene dine. Du er så grundig avslørt at det ikke lenger er nødvendig å si noe mer. Du kan altså ikke dokumentere at Jarle ble sparket, og tyr heller til skittkasting, samtidis som du forsøker å trekke til deg oppmerksomheten fra andre, webamster f. eks., ved å sutre i overskriftene. Det er jo synd på deg, egentlig. 0 Siter
Goliath Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 Så så - han minner jo (i hans politiske ståsted) faktisk mest om DEG! Og du driver stadig å ber andre slutte å diskutere Sør, og heller diskutere sak? Som jeg har sagt hundrevis av ganger før - slutt i hvert fall å sutre over at andre behandler deg som du behandler andre. Gjennom å opptre som du gjør, viser du noen særdeles usympatiske sider ved deg selv. Å mene at du skal bli behandlet bedre enn hvordan du selv behandler andre er vel mer noe som egentlig bedre burde passet på Hitler eller andre særdeles usympatiske diktatorer - som du dog til stadighet viser at du har mange felles trekk med..... 0 Siter
Sør Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 Og du driver stadig å ber andre slutte å diskutere Sør, og heller diskutere sak? Som jeg har sagt hundrevis av ganger før - slutt i hvert fall å sutre over at andre behandler deg som du behandler andre. Gjennom å opptre som du gjør, viser du noen særdeles usympatiske sider ved deg selv. Å mene at du skal bli behandlet bedre enn hvordan du selv behandler andre er vel mer noe som egentlig bedre burde passet på Hitler eller andre særdeles usympatiske diktatorer - som du dog til stadighet viser at du har mange felles trekk med..... Det er da ingen tvil om at Kahn jubler over utenomrettslige henrettelser? Det gjør nok denne tullingen fra Paktistan også. Begge er like ille. For øvrig - forsøk å diskutere sak, istedet for Sør 0 Siter
Sør Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 ...selv i møte med harde og kalde fakta fortsetter du å terpe på løgnene dine. Du er så grundig avslørt at det ikke lenger er nødvendig å si noe mer. Du kan altså ikke dokumentere at Jarle ble sparket, og tyr heller til skittkasting, samtidis som du forsøker å trekke til deg oppmerksomheten fra andre, webamster f. eks., ved å sutre i overskriftene. Det er jo synd på deg, egentlig. *ler* Du bekrefter jo selv det jeg har sagt hele tiden - du har ingen argumenter. 0 Siter
Goliath Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 Det er da ingen tvil om at Kahn jubler over utenomrettslige henrettelser? Det gjør nok denne tullingen fra Paktistan også. Begge er like ille. For øvrig - forsøk å diskutere sak, istedet for Sør "For øvrig - forsøk å diskutere sak, istedet for Sør" he-he-he.... 0 Siter
Sør Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 "For øvrig - forsøk å diskutere sak, istedet for Sør" he-he-he.... Det evner du, som kjent, åpenbart ikke. For du kan ikke benekte at Kahn har bejublet utenomrettslige henrettelser. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.