Gjest forsinka :-/ Skrevet 10. august 2004 Skrevet 10. august 2004 Hvis man må ta 10 stp. ekstra i tillegg til de ordinære 30 et semester ved UiO for å ta igjen det tidligere tapte (i forhold til Lånekassa..), hva bør man vurdere hvis man har en samfunnsvitenskapelig legning, evt. humanistisk? Det behøver ikke være særlig relevant i forhold til utdannelsen, eller noe som skal inkluderes i graden, men noe som har rykte på seg for å være enkelt å få ståkarakter i. Jeg vet det er dustete, men jeg er i trøbbel nå. Takk til den som svarer. 0 Siter
Jeg er en annen Skrevet 10. august 2004 Skrevet 10. august 2004 Et emne i sosialantropologi, evt. et eller annet innføringsemne. Gjerne et fag som heter noe med kultur, samfunn eller kjønn - da er det alltids rom for å erstate det man ikke gidder å lese seg til med svada. 0 Siter
Gjest forsinka Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 Et emne i sosialantropologi, evt. et eller annet innføringsemne. Gjerne et fag som heter noe med kultur, samfunn eller kjønn - da er det alltids rom for å erstate det man ikke gidder å lese seg til med svada. Takk for svaret, kjære deg! Valget falt på et innføringsemne. Dette skal jeg greie. Hvis du også studerer, ha et fint semester! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.