Åsemor Skrevet 10. august 2004 Skrevet 10. august 2004 Hvorfor er Hutch tilbake? Fikk ikke med meg begynnelsen i dag... 0 Siter
Gjest erwin Skrevet 10. august 2004 Skrevet 10. august 2004 Hva i svarte er det du rabler om?? Heteslag? 0 Siter
Gjest Shooting star Skrevet 10. august 2004 Skrevet 10. august 2004 Hva i svarte er det du rabler om?? Heteslag? Har du ikke sett reklamen?! ;o) 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 10. august 2004 Skrevet 10. august 2004 Var bare innom i reklamepausen, men såvidt jeg kunne forstå var det fordi produsentene hadde gjort noe ulovlig når de sendte han hjem. 0 Siter
Åsemor Skrevet 10. august 2004 Forfatter Skrevet 10. august 2004 Hva i svarte er det du rabler om?? Heteslag? Jeg snakker om realityserien hvor alle er skuespillere bortsett fra 1 person... Helt genialt! 0 Siter
Gjest erwin Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 Jeg snakker om realityserien hvor alle er skuespillere bortsett fra 1 person... Helt genialt! uffda...snakk om sær definisjon på noe som er genialt...det blir rett og slett komisk å blande inn begrepet genialt i forbindelse med reality-serier. 0 Siter
Gjest erwin Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 Har du ikke sett reklamen?! ;o) ...nei, og takk for det... 0 Siter
favn Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 Jeg snakker om realityserien hvor alle er skuespillere bortsett fra 1 person... Helt genialt! Den mest talentløse 'moroa' jeg overhodet kan tenke meg, er type skjult kamera eller annet som handler om å lure vanlige folk, legge feller for folk slik at de står og fikler. Ikke morsomt i det hele tatt. Bare dumt og stygt gjort. Jadda, jeg vet at tvselskapet må ha tillatelse fra offeret for å vise festlighetene. Jeg så tilfeldigvis et skrekkeksempel i fjor eller når det nå var... To norske menn på TV2 (tror jeg), ukjente fjes og jeg aner ikke navnet - de gjorde seg 'morsomme' på Karl Johan og gikk rundt og kløp folk i baken. Det var jammen meg moro det, at folk reagerte og skvatt unna. Djezzzez. 0 Siter
Lucretia Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 Den mest talentløse 'moroa' jeg overhodet kan tenke meg, er type skjult kamera eller annet som handler om å lure vanlige folk, legge feller for folk slik at de står og fikler. Ikke morsomt i det hele tatt. Bare dumt og stygt gjort. Jadda, jeg vet at tvselskapet må ha tillatelse fra offeret for å vise festlighetene. Jeg så tilfeldigvis et skrekkeksempel i fjor eller når det nå var... To norske menn på TV2 (tror jeg), ukjente fjes og jeg aner ikke navnet - de gjorde seg 'morsomme' på Karl Johan og gikk rundt og kløp folk i baken. Det var jammen meg moro det, at folk reagerte og skvatt unna. Djezzzez. Kjetil og Kjartan? 0 Siter
favn Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 Kjetil og Kjartan? Jadettrorjeg faktisk de het. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.