Gå til innhold

Lettelse å komme hjem?

Anbefalte innlegg

Gjest Mage og fordøyelse
Skrevet

Hver gang jeg kommer hjem fra ferie, eller fra noen timers besøk hos noen, må jeg alltid på do for å gjøre "nr. 2". Det kommer alltid veldig mye. Med andre ord, jeg holder tilbake - og blir helt stinn i magen, får ofte til slutt vondt i magen - når jeg er sammen med folk. Får liksom ikke til å gå på do da. Selv om jeg har det hyggelig og sånn sammen med de folka.

Er jo litt dumt dette da. Noen råd? Andre som har det sånn?

monique1365380367
Skrevet

ja, jeg har det sånn...

Du er vel ikke født i jomfruens tegn vel???

Gjest ..not letting go of it
Skrevet

Kjenner til det i forb. m. weekender borte. Det samles opp til jeg er hjemme igjen.

Kanskje fordi jeg holder tilbake på en evt. liten morgenfjert... Det er ikke alle som kan utsette.. og evt. slippe dem på wc. Mine ombestemmer seg totalt, og skjønner at her er det bare å holde inne.. med ALT.. uggh...

Skrevet

ja, jeg har det sånn...

Du er vel ikke født i jomfruens tegn vel???

Jeg har det også slik og jeg er født i jomfruens tegn ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...