Gjest Mage og fordøyelse Skrevet 10. august 2004 Skrevet 10. august 2004 Hver gang jeg kommer hjem fra ferie, eller fra noen timers besøk hos noen, må jeg alltid på do for å gjøre "nr. 2". Det kommer alltid veldig mye. Med andre ord, jeg holder tilbake - og blir helt stinn i magen, får ofte til slutt vondt i magen - når jeg er sammen med folk. Får liksom ikke til å gå på do da. Selv om jeg har det hyggelig og sånn sammen med de folka. Er jo litt dumt dette da. Noen råd? Andre som har det sånn? 0 Siter
monique1365380367 Skrevet 10. august 2004 Skrevet 10. august 2004 ja, jeg har det sånn... Du er vel ikke født i jomfruens tegn vel??? 0 Siter
Gjest ..not letting go of it Skrevet 10. august 2004 Skrevet 10. august 2004 Kjenner til det i forb. m. weekender borte. Det samles opp til jeg er hjemme igjen. Kanskje fordi jeg holder tilbake på en evt. liten morgenfjert... Det er ikke alle som kan utsette.. og evt. slippe dem på wc. Mine ombestemmer seg totalt, og skjønner at her er det bare å holde inne.. med ALT.. uggh... 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. august 2004 Skrevet 10. august 2004 ja, jeg har det sånn... Du er vel ikke født i jomfruens tegn vel??? Jeg har det også slik og jeg er født i jomfruens tegn ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.