Gå til innhold

hva om jobben ikke får dekket vaktene mine?

Anbefalte innlegg

Gjest snart ferie (endelig..)
Skrevet

Det er vel ikke mitt problem/jeg må vel ikke endre ferien?

Skal ha to ukers ferie, jobber fast annenhver helg. Så sier en annen ansatt at de har problemer med å finne noen som kan ta vaktene mine.. og jeg blir stressa. Men det er da ikke mitt problem? En annen ting: jeg tar ekstravakter, men vil selvsagt ikke ta ekstravakter mellom de to helgene jeg har fri.. vær bombesikker på at de alikevel ringer (som sist; 1-2 ganger daglig...). Irriterende. Har skrevet opp at jeg har ferie.

Skrevet

Nei, det er ikke ditt problem i det hele tatt. Når jeg har nevnt sånt for personalsjefen her får jeg bare til svar at "det er mitt problem, ikke ditt". :o)

Og når det gjelder ekstravakter i helger mellom feriehelger må da arbeidsgiver skjønne at du kanskje vil reise bort i ferien og derfor ikke kan ta ekstravakter da! Skaff deg telefon med nummervisning og ikke ta telefonen når de ringer og det ikke passer.

Gjest snart ferie
Skrevet

Takk for svar:) Det er ikke bare i helgene de ringer; også i ukedagene. Vi skal ikke reise bort, og vi har nummerviser. Siden det er så mange som jobber der er det alltid noen som ikke vet at noen har fri/ferie.. Men de får dekke vaktene mine, skal prøve å ikke stresse med det jeg... Ha en fin dag:)

Gjest snart ferie
Skrevet

Nei, det er ikke ditt problem i det hele tatt. Når jeg har nevnt sånt for personalsjefen her får jeg bare til svar at "det er mitt problem, ikke ditt". :o)

Og når det gjelder ekstravakter i helger mellom feriehelger må da arbeidsgiver skjønne at du kanskje vil reise bort i ferien og derfor ikke kan ta ekstravakter da! Skaff deg telefon med nummervisning og ikke ta telefonen når de ringer og det ikke passer.

Svaret til deg kom under innlegget mitt..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...