Gjest bzzzzz Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 Før hørte man at drepte du ei humle i Hardanger så fikk du juling. Hvilken nytte har denne plagsomme vepsen i naturen ? Regner med at den har vel mye samme nytten som humla kanskje. 0 Siter
Gjest fletteline Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 Humla og bia samler jo honning, men vepsen er bare ute etter å lage kvalm. Surre rundt å stikke uten mål og mening. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 Humla og bia samler jo honning, men vepsen er bare ute etter å lage kvalm. Surre rundt å stikke uten mål og mening. Det skal være sikker å visst at vepsen gjør det. Gutten ble nettopp stukket av en veps full av faan.. 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 Vepsen er jo en kjempeviktig del av blomstenes spredning... Veps, bier og humler drar alle med seg pollen etter de har besøkt en blomst til en annen. Det er jo det som er hovdedoppgaven. Men den hersens brodden og gifta kunne den klart seg uten.. Allergisk mot veps jeg, så er livredd dem. ; ) 0 Siter
tonil Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 Vepsen er jo en kjempeviktig del av blomstenes spredning... Veps, bier og humler drar alle med seg pollen etter de har besøkt en blomst til en annen. Det er jo det som er hovdedoppgaven. Men den hersens brodden og gifta kunne den klart seg uten.. Allergisk mot veps jeg, så er livredd dem. ; ) Da har du vel noen slitsomme dager nå?? Synes det er veps overalt nå. Blir omtrent hysterisk. Har blitt stukket to ganger i sommer jeg, men er ikke allergisk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.