Gjest reisende onkel sam Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 Noen som har prøvd denne, eller hørt noe om den? Er den verdt pengene eller er det ingen vits å ta den? 0 Siter
Gjest flowy- sykepleier Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 Jeg har tatt den og den virker i 60% av tilfellene. Jeg var først i Egypt og ble veldig dårlig. Senere har jeg vært i Marokko og de forente arabiske emirater og har ikke blitt dårlig. Det er verdt det hvis man kan unngå å bli syk i ferien! 0 Siter
Gjest reisende onkel sam Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 Jeg har tatt den og den virker i 60% av tilfellene. Jeg var først i Egypt og ble veldig dårlig. Senere har jeg vært i Marokko og de forente arabiske emirater og har ikke blitt dårlig. Det er verdt det hvis man kan unngå å bli syk i ferien! Legen min sa at siden den kun beskytter mot E.coli EHEC og ikke mot salmonella og campylobacter så anbefalte han den ikke siden den koster såpass mye. Men jeg hører jo folk sier de tror den hjelper.. Skal til Kenya jeg. 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 Legen min sa at siden den kun beskytter mot E.coli EHEC og ikke mot salmonella og campylobacter så anbefalte han den ikke siden den koster såpass mye. Men jeg hører jo folk sier de tror den hjelper.. Skal til Kenya jeg. colibakterier er jo vel verdt å unngå, da! Har med dårlig hygiene å gjøre, og det er det mye av på endel reisemål 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.