Gå til innhold

Tabletter i reiseveska til Mallorca da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Reiser snart til Mallorca, og ble inspirert av "vaksinetråden" rett under her.

Min mor og jeg var på Mallorca i 1990, og den gang formante hun meg om å ikke spise noe som hadde vært i nærheten av springvann - salat. Ikke skulle vi spise soft-ice heller.

Det var litt trist den kvelden vi kjøpte "grilla reker" - og tallerken kom med 5 grillede reker på en seng av salat.....ble ikke kjempemett akkurat.

Hvor forsiktig må jeg være? Vil nødig sitte på potta og blåse hele uka...

Vi kjøper drikkevannet - men salaten, altså???

Er det noe i tablettform som er lurt å ha med seg i så måte?

Skrevet

Vi var på Mallorca i juli. En familie på 4, to barn 2,5 og 14 år.

Vi kjøpte drikkevann, men spiste masse av salat og frukt. Is spiste vi også. Ingen av oss som hadde antydning til magetrøbbel.

Vi tenkte overhodet ikke over hva vi spiste, bare passet på å ikke drikke vann fra springen.

Skrevet

Kulltabletter kan være lurt å ha med.

God tur, skulle ønske det var meg.

Skrevet

Kulltabletter kan være lurt å ha med.

God tur, skulle ønske det var meg.

Du kan godt bli med! :)

Skrevet

Vi var på Mallorca i juli. En familie på 4, to barn 2,5 og 14 år.

Vi kjøpte drikkevann, men spiste masse av salat og frukt. Is spiste vi også. Ingen av oss som hadde antydning til magetrøbbel.

Vi tenkte overhodet ikke over hva vi spiste, bare passet på å ikke drikke vann fra springen.

*KOSE_KNUSE_KLEM* :)

da skal jeg IKKE gjøre som mora mi sier denne gangen! :)

Skrevet

*KOSE_KNUSE_KLEM* :)

da skal jeg IKKE gjøre som mora mi sier denne gangen! :)

Dere får ha en god tur og fin ferie.

Vi hadde en kjempefin tur, skulle gjerne vært en tur til.

:)

Skrevet

Dere får ha en god tur og fin ferie.

Vi hadde en kjempefin tur, skulle gjerne vært en tur til.

:)

Takk skal du ha! :) - ja det blir helt topp!

Skrevet

Du kan godt bli med! :)

Jo takk :) det hadde vært gøy det, men har nok ikke råd til det gitt. Ikke mulighet på annen måte heller, men jeg har da vært i danmark en tur, så jeg får vel si meg fornøyd :-)

Gjest javeldå
Skrevet

Var på Mallorca i fjor, og bortsett fra å kun drikke vann på flaske, så spiste og drakk vi akkurat det vi hadde lyst på. Ingen av oss var syke en dag.

Skrevet

Jo takk :) det hadde vært gøy det, men har nok ikke råd til det gitt. Ikke mulighet på annen måte heller, men jeg har da vært i danmark en tur, så jeg får vel si meg fornøyd :-)

1990,- for en uke....på sofa i stua hos meg og jentungen....

*lokker*

men vi drar nok alene, vi! :)

Skrevet

Vi kjøpte vann på flasker, alt annet gikk ned på høykant - og ingen av oss hadde problemer med magen.

Skrevet

Vi kjøpte vann på flasker, alt annet gikk ned på høykant - og ingen av oss hadde problemer med magen.

Det er så godt å høre - nå gleder jeg men bare ENDA mer! :)

For det er stusselig med biff og Chips i 7 dager! :)

I går bestilte vi spesielle plasser på flyet til og med! :-)

Skrevet

1990,- for en uke....på sofa i stua hos meg og jentungen....

*lokker*

men vi drar nok alene, vi! :)

Ja :) God tur og kos dere. Det er skikkelig fint der - jeg har vært der for mange år siden.

Gjest thetraveller
Skrevet

Heia :)

Jeg hadde med meg Loperamid - den billigere utgaven av "Immodium" på ferie, og den fungerte bra da feriemagen satte inn. Ble en del plaget med oppblåst mage etterpå, men fikk noe veldig virksomt mot dette og på apoteket i Spania. Tyggetabletter faktisk. De het... ska me sjå... AERO-RED.

Faktisk var jeg HELT bra i magen den siste uka denne gangen - bank i bordet! Det har aldri skjedd før :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...