Gjest Madtz Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Hvordan skal man trene da? Forslag? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest program Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 http://www.iform.nu/Crosslink.jsp?d=1236&a=4758 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest blubbelure Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Gå, gå, gå! minst 1/2 t rask gange hver dag! Prøv, så får du se :-)) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest program Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Gå, gå, gå! minst 1/2 t rask gange hver dag! Prøv, så får du se :-)) Det skal visst være enda mer effektivt hvis man bruker staver. Jeg går med staver, laange steg og innbiller meg at det er ekstra effektivt for rumpa og lårene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest JMR1980 Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Hei Jeg vil anbefale deg å trene med en stepmaskin på SATS. Der bruker du rumpa velødig mye og det hjelper. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goliath Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Spinning er effektivt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lårkort Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Noen har anlegg for stor rumpe og da er det lite du kan gjøre med det bortsett fra å stramme opp. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Spinning er effektivt. Spinning er vel neppe det beste for å MINSKE rumpa. Det trener de musklene ganske intenst, og slike store muskler vokser naturlig nok lettere enn mindre muskler. Eller d.v.s, de blir større. "........................" 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goliath Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Spinning er vel neppe det beste for å MINSKE rumpa. Det trener de musklene ganske intenst, og slike store muskler vokser naturlig nok lettere enn mindre muskler. Eller d.v.s, de blir større. "........................" En bred og stor rumpe skyldes som regel ikke muskler men fett (så lenge man ikke har bedrevet særdeles hard og tung vekttrening). Spinning er en av de beste måtene å forbrenne fett på, samtidig som det strammer opp musklene i lår og rumpe. Du bygger ikke muskelmasse i noen særlig grad av spinning. Dette er utholdenhetstrening ("aerob" trening) over lenger tid, og jeg tror ikke du har sett så mange profesjonelle syklister med stor og bred rumpe (annet enn noen av spurtmesterne). Og de gjør svært lite annet enn å sykle og trene bena med vekter - uten at de får bred og stor rumpe av den grunn:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 En bred og stor rumpe skyldes som regel ikke muskler men fett (så lenge man ikke har bedrevet særdeles hard og tung vekttrening). Spinning er en av de beste måtene å forbrenne fett på, samtidig som det strammer opp musklene i lår og rumpe. Du bygger ikke muskelmasse i noen særlig grad av spinning. Dette er utholdenhetstrening ("aerob" trening) over lenger tid, og jeg tror ikke du har sett så mange profesjonelle syklister med stor og bred rumpe (annet enn noen av spurtmesterne). Og de gjør svært lite annet enn å sykle og trene bena med vekter - uten at de får bred og stor rumpe av den grunn:-) En stor rumpe kan også skyldes muskler. Jeg har sett noen spinningsdamer med rimelig bra rumper, uten særlig med fett. Personlig synes jeg det er helt greit - jeg synes dette liten-rumpe hysteriet er litt tullete. Men det kommer selfølgelig an på hvordan man trener spinning. Jo tyngre belastning, jo hardere trening på musklene, og jo mer muskelvekst. ".........................." 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goliath Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 En stor rumpe kan også skyldes muskler. Jeg har sett noen spinningsdamer med rimelig bra rumper, uten særlig med fett. Personlig synes jeg det er helt greit - jeg synes dette liten-rumpe hysteriet er litt tullete. Men det kommer selfølgelig an på hvordan man trener spinning. Jo tyngre belastning, jo hardere trening på musklene, og jo mer muskelvekst. ".........................." Jeg tror de spinning damene du har sett i så fall har fått sin litt "store" rumpe av noe annet enn spinningen. Selv liker jeg best en liten "spretten" rumpe, men smaken er som baken - bokstavelig talt:-) Ellers tror jeg ikke vi er så veldig uenige her.... Selv hadde jeg en periode hvor jeg trente MYE spinning, men sluttet med det fordi jeg faktisk mistet mye muskelmasse (har forholdsvis lite fett på kroppen, og har trent i maaaange år for å gå opp i vekt). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.