Gå til innhold

Hvor mange bryllupsgaver skal man kjøpe?

Anbefalte innlegg

Gjest lei av å gi
Skrevet

Jeg har en venninne som skal gifte seg for 4. gang. Hun har alle de tre foregående gangene giftet seg med stor fest og mange gjester, denne gangen intet unntak.

Nå synes jeg i anstendighetens navn jeg har kjøpt nok bryllupsgaver til henne! De to dyreste jeg har kjøpt tidligere havnet hos eks-mennene hennes, et maleri og et dyrt kjøkkensett med diverse utstyr.

Jeg har ikke lyst til å kjøpe mer, spesielt siden gavene jeg har kjøpt fordi hun er min venninne havnet hos eksene.

Kanskje jeg lager en trolldeigfigur og gir denne gangen...........

Må legge til at jeg ikke har giftet meg noen ganger og dermed har jeg ikke fått noen dyre presanger av henne. Ikke det at det teller så mye, jeg synes bare at det blir vel mye når det blir fjerde gangen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gi henne et gavekort til hudpleie, eller noe i den duren.

Skjønner godt det ikke blir den samme magien når det er fjerde gangen dama gifter seg :)

skorpionfisken
Skrevet

Du gir vel ikke gave til henne, men til paret fordi de feirer sitt bryllup. Hvor gaven havner ved et eventuelt brudd er vel ikke så viktig. Om mennene tok dine dyre gaver så fikk vel hun tilsvarende verdi av andre dyre gaver.....

Så er det med denne stakkars mannen da som er hennes fjerde mann, skal han straffes for at hun måtte gjennom tre mislykkede forsøk på evig kjærlighet før han traff henne?

Men er det så om å gjøre å gjøre det så dyrt da? Kan man ikke gi noe man tror de trenger, mer enn at det må koste et visst beløp? Det er faktisk mye man trenger i en husholdning som ikke er så dyrt. Tror du de får bruk for en trolldeigsfigur?

Hva med vin eller annen god drikke som de kan nyte sammen mens kjærligheten blomstrer, og som ikke følger med noen av dem ved ett eventuelt brudd?

Skrevet

Gi noe billigere denne gang eller et gavekort på en resaturant el.

Skrevet

Gi henne et gavekort til hudpleie, eller noe i den duren.

Skjønner godt det ikke blir den samme magien når det er fjerde gangen dama gifter seg :)

Man gir vel gave til brudeparet, og ikke bare den ene parten?

"........................"

Skrevet

Man gir vel gave til brudeparet, og ikke bare den ene parten?

"........................"

Javel, så får det bli hudpleie på han også :)

Skrevet

Skjønner frustrasjonen din, kjøp derfor gjerne vin slik noen foreslo her eller en kasserolle. Synes heller ikke du trenger å gi så dyrt denne gangen heller, så kanskje hun skjønner at det ikke lønner seg å fortsette slik...hehe

Skrevet

Jeg synes dette var litt morsomt.

Din venninne er visst av brask og bram-sorten, alltid positiv, tror på kjærligheten, gir ikke opp...

Dyre presanger har da alltid vært ditt valg. Du får heller pønske ut noe lurt som med nødvendighet havner hos din venninne ved evt skilsmisse :)

Skrevet

Gavekort på en restaurant f.eks. Eller en tekanne, to tekrus og en pose god te (+f.eks. en cd, stearinlys, servietter... alt til en koselig stund de to).

Skrevet

Gi paret et samlivskurs, så slipper du forhåpentligvis å pønske ut flere bryllupsgaver til samme person.

Skrevet

Gi paret et samlivskurs, så slipper du forhåpentligvis å pønske ut flere bryllupsgaver til samme person.

He he det der var det beste forslaget! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...