Gå til innhold

Danmarkstur

Anbefalte innlegg

Gjest stoiker
Skrevet

Poden har plutselig fått lyst til å reise med båten til Danmark. Men da må det skje før mandag, for da begynner hverdagene igjen!

Har noen noe tips om _billige_ turer med båt - det er båten som er stas, ikke turen iland.

Hvor får vi tak i noe - fort! Jeg er forresten Obos-medlem.

Takk for tips!

Fortsetter under...

monique1365380367
Skrevet

Jeg vet Petter Wessel, danskebåten fra Sandefjord er billig.....fin båt er det også.....

Gjest stoiker
Skrevet

Vet ikke hvor du bor, men ser ut som ColorLine har tilbud, Oslo-Hirtshals tur/retur, til 390 kr (reis to, betal for en).

Vet ikke om de har plasser når du ønsker å dra da, men det finner du jo kjapt ut...

http://www.colorline.no/servlets/page?section=1051&item=8640

Takk! Tilbudet ser bra ut - får ikke opp den lovede prisen - men en tlf. i morgen ordner kanskje den biffen!

Takk for hjelpen!

Gjest uten signatur
Skrevet

Jeg vet Petter Wessel, danskebåten fra Sandefjord er billig.....fin båt er det også.....

FY deg! Peter Wessel går fra LARVIK den!

Bohus går fra Sandefjord. Pluss en til. Men det er Color Line begge to.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...