Gå til innhold

Rubia!

Bente831365380491

Anbefalte innlegg

Bente831365380491
Skrevet

Leste et innlegg her, og fant ut at du tydeligvis har jobbet på trygdekontor....

Kan du fortelle meg hvordan de beregner fødselspenger dersom man har veldig varierende inntekt?? Har hørt så veldig mange varianter, så jeg er ikke sikker på hva som stemmer...

Skal ta å skrive et brev til dem etter ferien, men hadde vært greit å vite sånn ca nå...

Noen sier nemlig 6 av de 10 siste månedene.

Andre sier de 3 beste av de 10 siste.

Atter andre igjen sier inntekten for de 3 siste årene...

Har sikkert hørt flere alternativ som jeg ikke kommer på i farta...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Bente83.

Du har nok misforstått...jeg er "bare" helsesekretær :)

Men som svar på spørsmålet ditt :

Som vanlig regel tar man utgangspungt i de fire siste ukene. Har man veldig varierende inntekt kan man gå opptil et år tilbake og ta en gjennomsnitt. Arbeidgiver opplyser om inntekt.

Håper dette hjalp noe.

:)

Bente831365380491
Skrevet

Hei Bente83.

Du har nok misforstått...jeg er "bare" helsesekretær :)

Men som svar på spørsmålet ditt :

Som vanlig regel tar man utgangspungt i de fire siste ukene. Har man veldig varierende inntekt kan man gå opptil et år tilbake og ta en gjennomsnitt. Arbeidgiver opplyser om inntekt.

Håper dette hjalp noe.

:)

Ok..Takk for svar uansett....

Blir nok nødt til å skrive et brev til dem for å finne ut hvordan det blir i mitt tilfelle....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...