Bente831365380491 Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 Leste et innlegg her, og fant ut at du tydeligvis har jobbet på trygdekontor.... Kan du fortelle meg hvordan de beregner fødselspenger dersom man har veldig varierende inntekt?? Har hørt så veldig mange varianter, så jeg er ikke sikker på hva som stemmer... Skal ta å skrive et brev til dem etter ferien, men hadde vært greit å vite sånn ca nå... Noen sier nemlig 6 av de 10 siste månedene. Andre sier de 3 beste av de 10 siste. Atter andre igjen sier inntekten for de 3 siste årene... Har sikkert hørt flere alternativ som jeg ikke kommer på i farta... 0 Siter
Rubia Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 Hei Bente83. Du har nok misforstått...jeg er "bare" helsesekretær Men som svar på spørsmålet ditt : Som vanlig regel tar man utgangspungt i de fire siste ukene. Har man veldig varierende inntekt kan man gå opptil et år tilbake og ta en gjennomsnitt. Arbeidgiver opplyser om inntekt. Håper dette hjalp noe. 0 Siter
Gjest javeldå Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 http://ffu.trygdeetaten.no/default.asp?strTema=familie&path=f_oedsel_mrog_mradopsjon 0 Siter
Bente831365380491 Skrevet 12. august 2004 Forfatter Skrevet 12. august 2004 Hei Bente83. Du har nok misforstått...jeg er "bare" helsesekretær Men som svar på spørsmålet ditt : Som vanlig regel tar man utgangspungt i de fire siste ukene. Har man veldig varierende inntekt kan man gå opptil et år tilbake og ta en gjennomsnitt. Arbeidgiver opplyser om inntekt. Håper dette hjalp noe. Ok..Takk for svar uansett.... Blir nok nødt til å skrive et brev til dem for å finne ut hvordan det blir i mitt tilfelle.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.