Gjest JMR1980 Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Jeg lurte på om det er lurt å løpe i varmen nå? Jeg trener kondisjon og løper ofte. Men nå er det jo skikkelig varmt, kanskje det er bedre å vente til kvelden? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
soleil Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Ha med deg vann og drikk rikelig så kan det gå fint det. Antagelig bedre å ta det på kvelden, men.. Svømmeturer er fint nå syns jeg.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fillvid Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Hei. Om du trener om kvelden eller om dagen er det samme. Du mister mere veske om dagen når det er så varmt, så det er en ide og drikke mye mere viss du trener om dagen! God trening 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Det er riktig som de under her sier. Men i tillegg bør du ikke presse deg like hardt i varmen som ellers, uansett hvor mye vann du drikker. Det kan være veldig hardt for kroppen. "......................." 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.