Gjest blueice Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Endelig klarte jeg det. Føles godt. Har alltid vært en enorm snop-spiser. Før kunne jeg håve innpå en pose potetgull,nesten en stor cola og en svær sjokolade hver eneste kveld?!?! Nå er det kun lørdager Går jeg ned? Nei !!!! Det har godt to uker og kun godt ned en kilo. Er det jeg som trur på mirakelkur,ja kanskje det. Noen andre her som sliter med det samme? Hvor mye gikk dere ned av og bare kutte godteri? Gir opp snart.. he he 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaVa Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Slapp av - en halv kilo i uken er ikke ille! Fint at du har sluttet med godterier - hvis du i tillegg øker aktivitetsnivået litt, vil vekten gå fortere nedover. Det er enkel matematikk: Mindre kalorier inn, mer kalorier brukt=man blir slankere. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mor-til-gutt Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 1 kilo på 1 uke er jo mye! Jeg hadde jublet:) Tror ikke kroppen er i stand til å kvitte seg med mer enn 1 kilo i uken heller. Jeg begynte med godterier bare på lørdagen for 3 år siden, og gikk ned masse, men da lå jeg om kostholdet også samtidig. Gå masse tur og kondisjonen og forbrenningen øker, og lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 1/2 kilo i uka er det som er max anbefalt for et varig vekttap. De som går ned flere kilo i uka i begynnelsen mister mest vann. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.