Gjest afaf Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Jeg lurer på om den juicen man får kjøpt i butikken er sunn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tiliti Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Dersom du kjøper appelsinjuice og ikke nektar så er det rimelig sunt ja. Bare ikke helt genialt for tennene Dersom man er på slanker'n unngår man gjerne store mengder frukt og juice fordi de inneholder en god del fruktsukker.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest JMR1980 Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Dersom du kjøper appelsinjuice og ikke nektar så er det rimelig sunt ja. Bare ikke helt genialt for tennene Dersom man er på slanker'n unngår man gjerne store mengder frukt og juice fordi de inneholder en god del fruktsukker.. men er ikke fruktsukker sunt da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fei1365380229 Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 men er ikke fruktsukker sunt da? Det var mengdene det var snakk om. Tror ikke det fins appelsinnektar, men eplenektar må man holde seg unna. Juice sliter på tennene som brus - syre. Men det er helt greit å drikke noen glass om dagen da.Regnes som 1 frukt (et glass altså) hvis man følger 5 om dagen (-: 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresja Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Det var mengdene det var snakk om. Tror ikke det fins appelsinnektar, men eplenektar må man holde seg unna. Juice sliter på tennene som brus - syre. Men det er helt greit å drikke noen glass om dagen da.Regnes som 1 frukt (et glass altså) hvis man følger 5 om dagen (-: Jeg mener jeg har sett appelsinnektar. Den har litt mindre kalorier enn vanlig juice (er nok tilsatt vann). Jeg kjøper den ikke, for den inneholder mye vanlig sukker. Juice er mye bedre for blodsukkeret vårt. Drikker du mye juice, kan du jo blande i litt vann. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tiliti Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 men er ikke fruktsukker sunt da? Det er mye sunnere enn vanlig sukker, ja. Men det er fremdeles ikke sunt. Ville ikke tenkt så mye på det i hverdagen, men dersom man har en del kilo for mye bør man ikke innta for mye av noen som helst type sukker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tjohei Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Det er like mye kalorier i juice som i brus, men den inneholder c-vitaminer og er sunn, særlig hvis du kjøper tine sin ferskpressede. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.