Talie Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 bare lurer på om jeg MÅ spise bønner? Jeg spiser ikke kjøtt, men jeg spiser fisk. Jeg liker ikke bønner! Det er vondt. Er jeg nødt til å spise det? Er det ikke noe annet som inneholder masse proteiner da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest soyabønna Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Heter det ikke vegetarianer? Du må nok venne deg til bønnene ,ja. Prøv i tomatsaus. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fiske-eter Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Siden du ikke er vegetarianer, men spiser fisk vil det kanskje glede deg at tunfisk er proteinrikt. Forøvrig har man røde linser, kikerter, nøtter, og sopp for de som spiser det. Semi/demi-vegetarianer kan du kanskje kalle deg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zirine Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Siden du ikke er vegetarianer, men spiser fisk vil det kanskje glede deg at tunfisk er proteinrikt. Forøvrig har man røde linser, kikerter, nøtter, og sopp for de som spiser det. Semi/demi-vegetarianer kan du kanskje kalle deg Har det noensinne falt dere inn at fisken OGSÅ har følelser? *hulk* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest osiris Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Om du er vegetar kan du få i deg protein fra melkeprodukter og belgvekster. Bønner er ikke de eneste belgvekster, du kan koke grønne linser og blande i salater foreksempel. Tofu som er soyabasert er også proteinholdig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
darma Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Egg, melkeprodukter, linser, bønner (finnes MANGE sorter, prøv i ulik saus!) og fisk inneholder proteiner. Nøtter er også bra. Pass på å spise variert, ev. kosttilskudd. "Den store vegetariske kokebok" inneholder mange gode oppskrifter og nyttige opplysninger - også om proteiner! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.