Gjest Helle sofie Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Hva er lurest til frokost? Hva metter best? Musli eller knekkebrød? Og hvilken musli finnes egentlig som det ikke er mye sukker i? Ender jeg opp med den gamle 4korn, tro? Tips? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Hjemmelaget musli synes jeg metter best. Jeg blander havregryn, 4-korn, hvetekli, havrekli, hakkede hasselnøtter, linfrø, solsikkefrø og evt. litt rosiner. Personlig liker jeg ikke syrnet melk, men det er jo veldig sunt til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest forslag Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 varier det... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest malun Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Jeg spiser Toro frokostgrøt hver morgen. Den inneholder havregryn, linfrø og solsikkefrø, og kan lages på enten vann eller melk. Få kalorier, god uten søtningsmiddel (men jeg har en liten skje lett-syltetøy oppi) - og metter lenger enn noen annen frokost for meg, i hvert fall. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.