Gå til innhold

Grete.........?


djevel

Anbefalte innlegg

Grete.....

Jeg har lest boka di...Og den var kjempe "bra" eller hva jeg skal kalle det.

Du er virkelig tøff som har stått frem med det,gitt ut bok og gjør alt det som du gjør for oss.Du er virkelig et fantastisk menneske.

Jeg kjente meg veldig godt igjen i alt det du skriver.Men min situasjonen er vel bare barnematen i forhold til det du opplevde!!!?

Jeg vet hvem som voldtok meg.....naboen min!!!!

Han tilsto noen av tilfeldene.

Og han ble anmeldt...................................Og fikk 5 MÅNEDER i fengsel......5 mnd.....for å ha ødelagt mitt liv,og min sjel.

Jeg har kjent han hele livet...og han er en drittsekk uten følelser og samvitighet!!

Masse hilsener fra ei jente på 16 som setter stor pris på deg,Grete!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg! (Du har litt skummelt nick da...)

Tusen takk for fin tilbakemelding! Godt å vite at boken er til hjelp! Den kommer forresten ut i nytt opplag like før påske. Hvis det er noen som er interessert i å kjøpe den så si fra!

Leit å høre at vedkommende slapp SÅ billig for å ødelegge livet ditt. Det er helt vanvittig at folk får så korte dommer. Men jeg håper ikke han klarer å ødelegge enda mer for deg. Og med det mener jeg at det er viktig å komme seg videre, ikke la han styre livet ditt mer. Kan du klare det? Håper du har noen å snakke med om dette, for det er viktig!

Jeg kan si at jeg HAR VÆRT et offer, men jeg er det ikke nå lenger! Håpet mitt er at flest mulig andre også kan komme på det stadiet!

Oppmuntringsklem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StepQueen

Hei på deg! (Du har litt skummelt nick da...)

Tusen takk for fin tilbakemelding! Godt å vite at boken er til hjelp! Den kommer forresten ut i nytt opplag like før påske. Hvis det er noen som er interessert i å kjøpe den så si fra!

Leit å høre at vedkommende slapp SÅ billig for å ødelegge livet ditt. Det er helt vanvittig at folk får så korte dommer. Men jeg håper ikke han klarer å ødelegge enda mer for deg. Og med det mener jeg at det er viktig å komme seg videre, ikke la han styre livet ditt mer. Kan du klare det? Håper du har noen å snakke med om dette, for det er viktig!

Jeg kan si at jeg HAR VÆRT et offer, men jeg er det ikke nå lenger! Håpet mitt er at flest mulig andre også kan komme på det stadiet!

Oppmuntringsklem fra Grete :-)

... boka di! Har du fremdeles "mitt" eksemplar? Forstår om du ikke har det, vi har jo glemt det ut.

Forresten så har vi jo erfart at en viss Satan er en alle tiders fyr, så en djevel fra eller til, det takler vi vel :-))

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... boka di! Har du fremdeles "mitt" eksemplar? Forstår om du ikke har det, vi har jo glemt det ut.

Forresten så har vi jo erfart at en viss Satan er en alle tiders fyr, så en djevel fra eller til, det takler vi vel :-))

*klem*

Kjære Stepper'n!

Satser på at jeg har et ex til deg neste gang vi treffes!! Hvis ikke, så får du første eksemplar av den nye utgaven - garantert!

Når blir det treff, forresten?? Jeg jobber så mye for tiden at jeg vet da søren når jeg har tid. Har jobbet de to siste helgene, og i dag har jeg vært på jobb fra 08.00 - 24.00...

Sliten klem fra Grete :-)

PS) Du har glemt å sende meg mail! Men jeg har jo ikke vært hjemme, så da var det ikke så farlig likevel! hehe :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Stepper'n!

Satser på at jeg har et ex til deg neste gang vi treffes!! Hvis ikke, så får du første eksemplar av den nye utgaven - garantert!

Når blir det treff, forresten?? Jeg jobber så mye for tiden at jeg vet da søren når jeg har tid. Har jobbet de to siste helgene, og i dag har jeg vært på jobb fra 08.00 - 24.00...

Sliten klem fra Grete :-)

PS) Du har glemt å sende meg mail! Men jeg har jo ikke vært hjemme, så da var det ikke så farlig likevel! hehe :-)

Hei,

Da har vi jo tid til treff fra 00:00 til 08:00. Du har jo fri 8 timer i døgnet! ;-)

Og jeg er sikker på at vi kan velge en uke hvor dette passer for StepQueen også! :-)

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Da har vi jo tid til treff fra 00:00 til 08:00. Du har jo fri 8 timer i døgnet! ;-)

Og jeg er sikker på at vi kan velge en uke hvor dette passer for StepQueen også! :-)

*klem*

Du får en klem for godt forsøk! *ler høyt!*

Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...