Gjest vaniljestang Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Er det kalorier i vaniljestang? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Snakker du nå om krydderet vanilje? Eller en sjokolade? Det er sikkert litt i krydderet, men du greier ikke spise så mye av det at det utgjør noe som helst! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurveline Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Snakker du nå om krydderet vanilje? Eller en sjokolade? Det er sikkert litt i krydderet, men du greier ikke spise så mye av det at det utgjør noe som helst! ) Trodde det var is jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Trodde det var is jeg. Aner ikke jeg. Er det is så skal det stå på pakken. Og det er kalorier i is, spørsmålet er bare hvor mange. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommy's tiger Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Aner ikke jeg. Er det is så skal det stå på pakken. Og det er kalorier i is, spørsmålet er bare hvor mange. Vaniljestang er en stang av vanilje. Den som vanilje-pulveret kommer fra. Det er nok litt kalorier i den, for det er jo mye sukker i den, men aner ikke hvor mye. Dessuten så spiser man jo ikke hele stenger da.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Vaniljestang er en stang av vanilje. Den som vanilje-pulveret kommer fra. Det er nok litt kalorier i den, for det er jo mye sukker i den, men aner ikke hvor mye. Dessuten så spiser man jo ikke hele stenger da.. Det var den jeg mente, men det er kanskje ikke det hovedinnlegger tenkte på. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sniff Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Vaniljestang er en stang av vanilje. Den som vanilje-pulveret kommer fra. Det er nok litt kalorier i den, for det er jo mye sukker i den, men aner ikke hvor mye. Dessuten så spiser man jo ikke hele stenger da.. Det er da ikke mye sukker i vaniljestangen! Prøv og smak,- det er sterk smak, men den er ikke mye søt... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fei1365380229 Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Denne eller? http://www.sevaldsen.no/?sct_id=50&id=321 Masse kalorier (-: Neida, du mener vel kanskje krydderet? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sniff Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Det var den jeg mente, men det er kanskje ikke det hovedinnlegger tenkte på. Jo, det må vel være det h*n mener,- hvis det dreier seg om noe annet (godteri, kake etc.) så er det jo ganske åpenbart at den inneholder kalorier, vel? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vaniljestang Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Vaniljestang er en stang av vanilje. Den som vanilje-pulveret kommer fra. Det er nok litt kalorier i den, for det er jo mye sukker i den, men aner ikke hvor mye. Dessuten så spiser man jo ikke hele stenger da.. Mente krydderet ja. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Mente krydderet ja. Spiller ingen rolle. Du klarer ikke tylle i deg så mye at det gjør noen forskjell uansett. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest malllet Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Vaniljestang er en stang av vanilje. Den som vanilje-pulveret kommer fra. Det er nok litt kalorier i den, for det er jo mye sukker i den, men aner ikke hvor mye. Dessuten så spiser man jo ikke hele stenger da.. Vaniljesukker er ikke laget av vaniljestang. Det er et stoff som heter etylvanillin som smaker nesten som vanilje (og er mye billigere). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Vaniljesukker er ikke laget av vaniljestang. Det er et stoff som heter etylvanillin som smaker nesten som vanilje (og er mye billigere). Ekte vaniljesukker er laget med ekte vanilje, men ikke det du får kjøpt i en rød boks i butikken. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.