Gå til innhold

kalorier i vaniljestang

Gjest vaniljestang

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Snakker du nå om krydderet vanilje? Eller en sjokolade? Det er sikkert litt i krydderet, men du greier ikke spise så mye av det at det utgjør noe som helst! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker du nå om krydderet vanilje? Eller en sjokolade? Det er sikkert litt i krydderet, men du greier ikke spise så mye av det at det utgjør noe som helst! :o)

Trodde det var is jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde det var is jeg.

Aner ikke jeg. Er det is så skal det stå på pakken. Og det er kalorier i is, spørsmålet er bare hvor mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tommy's tiger

Aner ikke jeg. Er det is så skal det stå på pakken. Og det er kalorier i is, spørsmålet er bare hvor mange.

Vaniljestang er en stang av vanilje. Den som vanilje-pulveret kommer fra. Det er nok litt kalorier i den, for det er jo mye sukker i den, men aner ikke hvor mye. Dessuten så spiser man jo ikke hele stenger da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vaniljestang er en stang av vanilje. Den som vanilje-pulveret kommer fra. Det er nok litt kalorier i den, for det er jo mye sukker i den, men aner ikke hvor mye. Dessuten så spiser man jo ikke hele stenger da..

Det var den jeg mente, men det er kanskje ikke det hovedinnlegger tenkte på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er da ikke mye sukker i vaniljestangen! Prøv og smak,- det er sterk smak, men den er ikke mye søt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var den jeg mente, men det er kanskje ikke det hovedinnlegger tenkte på.

Jo, det må vel være det h*n mener,- hvis det dreier seg om noe annet (godteri, kake etc.) så er det jo ganske åpenbart at den inneholder kalorier, vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vaniljestang

Mente krydderet ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest malllet

Vaniljesukker er ikke laget av vaniljestang. Det er et stoff som heter etylvanillin som smaker nesten som vanilje (og er mye billigere).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vaniljesukker er ikke laget av vaniljestang. Det er et stoff som heter etylvanillin som smaker nesten som vanilje (og er mye billigere).

Ekte vaniljesukker er laget med ekte vanilje, men ikke det du får kjøpt i en rød boks i butikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...