Gjest Treningsivrig Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Hei Har gått ned ca 20 kg og har ca 20 igjen før jeg er normalvektig. Har gått to timer om dagen en lang tid, har nå begynt på helsestudio ca 5 g. i uka i steden. Der trener jeg på sykkel og stepmaskiner til en effekt av ca 1000 kalorier + en liten runde med styrketrening hver gang.Holder på ca 2 timer. Jeg spiser proteinnrik mat m mye fiber et par bananer i forb m. treningen cottagecheese ,fiberbrød, fisk o.s.v. Ca 1500 kalorier om dagen Er det passe mengder mat til så mye trening? Jeg har diabetes 2 men har normalt sukker med trening og denne kosten.Føler meg frisk, men er ganske sulten og litt iritabel. Går det ann å regne ut omtrent mye/fort man vil gå ned av dette opplegget? Er dame og snart 40 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Går sikkert an å beregne en viss progresjon. Men det du skal huske på er at du ikke skal gå ned mer enn 0.5 til 1 kg. pr. uke. Raskere nedgang enn dette har lett for å slå tilbake. Kroppen trenger tid til å vennes til forandringene. "..........................." 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.