lost-angel Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Er det farlig å leve på 1000calorier daglig? Har gjort det nå en god stund, men ikke merket noe. aldri blitt dårlig eller noe slikt. Men noen av mine venner sa det kan være farlig, så vil gjerne høre hva andre har å si om saken. Hverken klarer eller vil spise mer enn det. For det er akkurat hva jeg trenger for å holde meg oppvakt og våken Er 17år, 1.72 høy og 64 kg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bennythebunny Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Vil ikke si at det er direkte farlig, men spesielt sunt er det ikke. Når man slanker seg skal man ikke spise under 1200 kcal, da får ikke kroppen i seg nok næringsstoffer og du får ikke nok mat til å holde forbrenningen i gang. Jeg vet ikke hvorfor du ikke vil spise mer, men det virker jo logisk at det er fordi du slanker deg. Da vil jeg heller anbefale å spise litt mer og heller trene ved siden av. Hvis ikke kommer du bare til å gå fort opp i vekt når du en gang begynner å spise normalt igjen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Neppe farlig i seg selv før du evt. har blitt altfor tynn. Det som derimot forteller at du sannsynligvis leker med ilden er følgende utsagn: "Hverken klarer eller vil spise mer enn det". Hvis du reelt sett trenger å gå ned i vekt, så holder du på med noe som egentlig er et ganske standard slankeopplegg (selv om det ikke nødvendigvis er det mest anbefalingsverdige). Hvis du derimot er normalvektig, så er du i ferd med å bevege deg inn i det "spiseforsyrrede landskapet". Men dette vet du vel? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2 barn Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Kan nok ikke svare på spm. ditt, men har ett tilbake til deg.... Er det fordi du slanker deg? I såfall synes jeg det blir helt feil! Vi to har samme vekt og høyde og jeg anser meg selv som tynn!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest keemelian Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 jeg levde en periode på 800-900 kcal.. mistet menstruasjonen i hele perioden. Og frøs mye, og var konstant kald på hender og føtter. Dette er tegn på at kroppen får for lite mat. Ikke bra i det hele tatt. Hvis du slanker deg, spis hvertfall 1100-1200 kcal pr dag 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prrst Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 hei! En krropp trenger 1500 kcal hver dag kun for å være i ro. dette er energi til det nødvendige! Du vet innerst inne at 1000 kcal er lite, du bare lurer deg selv. det er ikke mulig at det er sånn du holder vekten din. jeg er 175 og veier 64 kilo, jeg spiser 18-2000 kcal hver dag. trener 3 ganger i uken. og jeg holder meg!av og til under av og til over! om du vil ha en "bra" kropp resten av livet ditt så slutt med der tuller, du ødelegger forbrenningen din, og da vil du få problemer med å holde deg slank senere!!!!!!!!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ja, i lengden Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Det er i hvertfall ikke bra å leve på ca.1000kcal i lengden.. Kan få fysiske og psykiske skadevirkninger... Har du spiseforstyrrelser siden du spør om dette... Kanskje prøve å oppsøke hjelp 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.