ola3 Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 jeg er en gutt på 17 år som er ca 175cm, Jeg har ikke vokst på 3 år. Hva skal jeg gjøre får å vokse? Jeg har hørt at det finnes noen piller som heter b-growth og HGH som man får kjøpt i USA og de skal fungere. Noen som vet noe mer om de ? Noen som kan hjelpe meg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
darma Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Hvis man har sluttet å vokse, så har man sluttet å vokse! Leger kan gi hormonmedisin til barn med vekstsykdommer - dvs om de blir svært kortvokst. Det er ikke du! Også må du huske at gutter kan vokse frem til 20 års alder. Og det går i rykk og napp. Men å være 175cm er IKKE lite. (gjennomsnitt for jenter er 165 ca, hva det er for gutter vet jeg ikke) Spis allsidig mat, proteiner hjelper til å vokse, fett skal man også ha. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.