Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er forhandlerliste + mer:

http://www.jelly-belly.no/

Hm, jeg bestilte og fikk beskjed at det ble sendt så snart jeg hadde fått mail om betalingsinformasjon. Har jo ikke fått det enda... Tar det lang tid da, eller må jeg bestille på nytt?

Gjest dont remember
Skrevet

en el anna 7-11 her i trheim ihvertfall..

Skrevet

Hm, jeg bestilte og fikk beskjed at det ble sendt så snart jeg hadde fått mail om betalingsinformasjon. Har jo ikke fått det enda... Tar det lang tid da, eller må jeg bestille på nytt?

Det vet jeg ikke.Har aldri bestillt derfra.

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Ja jo, den kunne misforstås ja.. *knis*

Dessverre er postmannen som har vår rute en gift mann og ikke helt min type.. Men vikarene i sommer derimot.....;)

postmennene våre er SKREKKELIGE

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg bestilte også og fikk beskjed om at eg skule få en mail, men har ikke fått noe enda.....

Sukk, og jeg som ble så godtsyk av og se på de sidene.....

Skrevet

Jeg bestilte også og fikk beskjed om at eg skule få en mail, men har ikke fått noe enda.....

Sukk, og jeg som ble så godtsyk av og se på de sidene.....

Ja, skikkelig skuffende... Prøvde en gang til, men fremdeles ikke mail.

Jeg som til og med drømte om Jelly Belly... hihi

Gjest Shira12
Skrevet

Ja, skikkelig skuffende... Prøvde en gang til, men fremdeles ikke mail.

Jeg som til og med drømte om Jelly Belly... hihi

Jeg er skuffet jeg og................BUHUUUU..

He he, oppfører meg som en unge som ikke får godteri..

Si ifra da om du skulle høre ifra de.

Skrevet

Jeg er skuffet jeg og................BUHUUUU..

He he, oppfører meg som en unge som ikke får godteri..

Si ifra da om du skulle høre ifra de.

Nå har det gått to dager, og ennå har jeg ikke hørt noe. De er visst ikke interessert i å selge noe, virker det som... :(

Gjest Shira12
Skrevet

Nå har det gått to dager, og ennå har jeg ikke hørt noe. De er visst ikke interessert i å selge noe, virker det som... :(

Har du tatt kontakt med de som driver nettstedet?

Kanskje det hadde hjelpt.

Blir mer og mer godtesyk jeg....... ;)

Skrevet

Har du tatt kontakt med de som driver nettstedet?

Kanskje det hadde hjelpt.

Blir mer og mer godtesyk jeg....... ;)

Går jo an å prøve å sende en mail, men det skjemaet for bestilling gikk jo også via mail. Hvis de ikke svarer på det, så er det jo ikke sikkert at de svarer på "vanlig" mail heller... :(

Skrevet

Går jo an å prøve å sende en mail, men det skjemaet for bestilling gikk jo også via mail. Hvis de ikke svarer på det, så er det jo ikke sikkert at de svarer på "vanlig" mail heller... :(

Var innom Deli de Luca på vei hjem i dag og tok med meg en boks, men I HÆLVETE så dyrt!? 74 kr. for en bitteliten boks... (men gode var de jo, da)...ukens prissjokk

Skrevet

Sjokoladebutikken bak Nova Kino i Trondheim har i mange varianter. Ganske dyrt da - 49,- for 150 g.

Gjest Shira12
Skrevet

Du sa noe der ja.. Så langt tenkte ikke jeg.

Da får vi vel bare smøre oss med tålmodighet da ( noe jeg ikke har mye av!! )

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei.

Fikk mail fra Jelly Belly idag med betalingsinformasjon.

Nettsidene hadde ikke vært oprative på en stund visstnok.

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...