Gjest Grumpy Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Ka du meine? Ska æ bare skriv i vei om aillt og ingenting? Ja, ja - hær kor vi bor, sjer vi Hurtigruta vær dag - så det e en plass mellom Bergen og Kirkenes De rægne forøvri litt i dag... e de bærre trøndera hær heiller? Tørsj itj å vær hær nå mer æ no, nei http://home.online.no/~g-loev 0 Siter
Gjest dimi Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 e de bærre trøndera hær heiller? Tørsj itj å vær hær nå mer æ no, nei http://home.online.no/~g-loev *humrer* Trur du e litt længer ut på lainne einn mæ. Sæmstokk sjøl! 0 Siter
Gjest presidenten Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Nei dæven, de gidde nu ikkje æ! 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Da e vel helste et Bergensfenomen. åh, e du issje fra bægen? 0 Siter
Gjest Grumpy Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 *humrer* Trur du e litt længer ut på lainne einn mæ. Sæmstokk sjøl! hehe nå er jeg naturalisert Oslo-boer da så dagligtalen min er nok noen hakk mer moderat, ja 0 Siter
Gjest norlænning Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 jau d e nu pina mæ mykje mainn ska skriv på her inne...men d e nu arti å sjå ka d end opp me.. Æ sku nu ha vorre en tur på butikken..sku ha hatt mæ en sækk me måll... Ska ta å bett fast ei buska... kos dåkker... 0 Siter
Lurveline Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Æ e trønder.Hi vyrri de i aill mi ti.Kolles e de me dæ? Hi du kommi dæ ut fra inpunni bole? Ein kamfore,hi du funni de? 0 Siter
Gjest regn o dritver Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Det at du ønsker å le av og latterliggjøre det, er vel neppe noe godt lokkemiddel? :-) "........................." Jamen, de e jo ikkje allti at en trenge å le a andre, sjøl om en ikkje snakke like dialekt? Eg syns d e kjempekjekt å lesa adle de svar så komme inn, for d e någen så snakke som eg gjør. Utøve det må eg jo bærre få sakt at i de hær rægnvære e det best å va inne. hm........;-) 0 Siter
Gjest GreenIguana Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Æ e trønder.Hi vyrri de i aill mi ti.Kolles e de me dæ? Hi du kommi dæ ut fra inpunni bole? Ein kamfore,hi du funni de? Kossen e det me dæ, e du voksa opp på tørrfesk sånn som æ? Æ ælska nornorge, det e den bæste plassen på jord. Med rorbua å fike å de hærlige folkan...;-) 0 Siter
Lurveline Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Kossen e det me dæ, e du voksa opp på tørrfesk sånn som æ? Æ ælska nornorge, det e den bæste plassen på jord. Med rorbua å fike å de hærlige folkan...;-) Tørrfesk? Næh,da fåretrække æ heiller karsk ;o) 0 Siter
Prozak Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Jamen, de e jo ikkje allti at en trenge å le a andre, sjøl om en ikkje snakke like dialekt? Eg syns d e kjempekjekt å lesa adle de svar så komme inn, for d e någen så snakke som eg gjør. Utøve det må eg jo bærre få sakt at i de hær rægnvære e det best å va inne. hm........;-) Som om jeg skulle ha sagt det selv :-) "............................." 0 Siter
Prozak Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 jau d e nu pina mæ mykje mainn ska skriv på her inne...men d e nu arti å sjå ka d end opp me.. Æ sku nu ha vorre en tur på butikken..sku ha hatt mæ en sækk me måll... Ska ta å bett fast ei buska... kos dåkker... OBS: Å skrive "d" istedet for "de" er IKKE dialekt. Det er fjortis-SMS-språk :-) ".........................." 0 Siter
Gjest Gjett kar e kjæm frå? Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Tørrfesk? Næh,da fåretrække æ heiller karsk ;o) Å e foretrekkje kjøtt å påsse. 0 Siter
Gjest ravi & dj tøv Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Jeg syns det bare er nordlendingær og trøndrær her jeg. Ekke det no'n skikkeli' kjekke guttær her eller. 0 Siter
Lurveline Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Å e foretrekkje kjøtt å påsse. Hemne? 0 Siter
Lurveline Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Å e foretrekkje kjøtt å påsse. Sorry, Surnadal e de. 0 Siter
Lurveline Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Jeg syns det bare er nordlendingær og trøndrær her jeg. Ekke det no'n skikkeli' kjekke guttær her eller. E d berre i Fredriksta de finns kjække gutta da? 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Ikkeno arti dæ, væ? Å ru tru, å'n sku skrive da ra? Dessutn prate jæ'kke slikk lenger, altfor påvirka ta sa Oslo-fålka. :-) 0 Siter
Gjest ravi & dj tøv Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 E d berre i Fredriksta de finns kjække gutta da? Jeg ække fra Fredrikstad. 0 Siter
fresja Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 åh, e du issje fra bægen? Nei, der seie di ikkje da, (de/det), men da jere mesteparten tå ås andre i fylke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.