mauren Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 For et par dager kolliderte jeg i ca. 60 km/t. Har nå vondt i hele kroppen. Har vært hos lege som mener jeg bare er litt forslått. Har nå lite matlyst, er småkvalm og som sagt...har vondt i hele kroppen, nakke, rygg, bekken. Hvilke symptomer er det jeg bør være på vakt etter og vurdere å kontakte lege igjen? Takknemlig for alle råd. 0 Siter
frosken Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 Det er rimelig at du føler deg litt dårlig etter en slik hendelse. Ta det med ro noen dager, og kontakt legen din igjen dersom du ikke blir bedre i løpet av en uke eller to. Det sies vel at det å være for oppmerksom på symptomer i en slik fase - eller for forsiktig - øker risikoen for at en del av plagene blir kroniske. Det beste er å forsøke å ha en positiv forventning til at dette kommer til å gå bra :-) God bedring! 0 Siter
skorpion1975 Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 Gå til lege og be om å få tatt røntgen. 0 Siter
mauren Skrevet 16. september 2004 Forfatter Skrevet 16. september 2004 Gå til lege og be om å få tatt røntgen. har vært til rtg. Det viste betennelsestilstand i bekkenet:( 0 Siter
skorpion1975 Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 har vært til rtg. Det viste betennelsestilstand i bekkenet:( Bra at du hadde gått! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.